Gå til innhold

kan mandlene vokse ut igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok opprasjon å fjernet mandlene for noen år siden... oppdaget for en stund siden at eg har en stor klump kun på den ene siden av halsen... hjelp eg syns det var ekkelt, ble redd...

Skrevet

Eg har hørt at dei kan vokse ut att men helst hvis du har tatt dei når du var liten, regnar med at du ikkje var det for nokon år sida ;)

Så det kan vera mandlane som har vokst ut att. Trur kanskje eg hadde tatt ein tur til legen eg da.....

Skrevet

Det kan vokse ut nytt mandelvev som igjen kan gjøre deg like syk som før opperasjonen. Det har det gjort hos meg så neste gang jeg får halsbettenelse skal legen søke meg inn til ny opperasjon.

Skrevet

Jeg var 19 år da jeg oppereste mine.

Skrevet

oki.. ja det er vel best å gå til legen, off ekkelt når en får sånne klumper... ja jeg var voksen da jeg tok de...hehe

Skrevet

mandlene kan vokse ut igjenn, men bare i 1/100 tilfeller eller noe sånt..

Tok selv mine (lille julaften i fjor.. det var en kjip jul) og fikk da beskjed at jeg som hadde vært så plaget med halsbetennelser kunne kjenne en klump på siden av halsen om jeg ble forkjølt, men at dette bare er lymekjærlelen som er hoven, og kjennes lettere fra utsiden da mandlene ikke lengre er der...

Skrevet

åååå der senket roen seg litt hos meg... har vært litt forkjølet lenge... kanskje det er det da... sikkert best å sjekke alikevel hos legen.. tusen takk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...