Gå til innhold

7400 Hcg på 21 dpo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt samme høyde rundt samme tid? syns det virket høyt jeg :S

Skrevet

Jeg hadde 5200 da jeg var 20 DPO. Det ville tilsvare ca. 7500-8000 21 DPO. Jeg var redd for tvillinger eller blæremola, siden det lå utenfor alle referanserammer. Men, jeg har én spire i magen med et bankende hjerte og sålangt er alt vel! Jeg har lest et sted at høye HcG-verdier øker sjansen for et vellykket svangerskap.

Skrevet

Godt å lese ;) Er så bekymret for abort, har hatt dette tre ganger tidligere. Men skal få tidlig ultralyd denne gangen for å få roet nærvene hundre hakk.

Skrevet

What this study found:

Jeg har også hatt en MA og deler dine bekymringer! Derfor tok jeg tidlig UL. Var et nervevrak før det, men ble ganske lettet da alt var bra. Slår meg ikke helt til ro før jeg har nådd uke 18 tror jeg!

Det var dette jeg fant ang. HcG nivåer. Websiden står nederst. Her er en liten del av det. Jeg hadde nemlig 900 på 16 DPO, du hadde sikkert noe lignende. Det står at alle kvinnene i studiet med en HcG på over 300 på 16 DPO fullførte svangerskapet.

25 - 50 hCG at 16dpo -- Four women in this study had hCG levels below 50 at this stage. The researchers concluded that with these levels less than 25% would continue on with their pregnancy with more than 75% miscarrying.

50 - 100 hCG at 16dpo -- Of 16 women, 25% continued on with their pregnancies.

100 - 199 hCG at 16dpo -- Of 27 women with these levels, 73% continued on with their pregnancies.

200 - 299 hCG at 16dpo -- Of 48 women, 96% continued on with their pregnancies

Over 300 hCG -- All 105 women continued on with their pregnancies.

http://www.squidoo.com/16dpo

Skrevet

Jeg har også hatt en MA og deler dine bekymringer! Derfor tok jeg tidlig UL. Var et nervevrak før det, men ble ganske lettet da alt var bra. Slår meg ikke helt til ro før jeg har nådd uke 18 tror jeg!

Det var dette jeg fant ang. HcG nivåer. Websiden står nederst. Her er en liten del av det. Jeg hadde nemlig 900 på 16 DPO, du hadde sikkert noe lignende. Det står at alle kvinnene i studiet med en HcG på over 300 på 16 DPO fullførte svangerskapet.

What this study found:

25 - 50 hCG at 16dpo -- Four women in this study had hCG levels below 50 at this stage. The researchers concluded that with these levels less than 25% would continue on with their pregnancy with more than 75% miscarrying.

50 - 100 hCG at 16dpo -- Of 16 women, 25% continued on with their pregnancies.

100 - 199 hCG at 16dpo -- Of 27 women with these levels, 73% continued on with their pregnancies.

200 - 299 hCG at 16dpo -- Of 48 women, 96% continued on with their pregnancies

Over 300 hCG -- All 105 women continued on with their pregnancies.

http://www.squidoo.com/16dpo

Skrevet

Det høres jo veldig lovende ut da :) Føler at dette vil gå bra men bekymringene sitter der å gnager til tider uansett liksom. Skal slå meg til ro når jeg får se hjertet som banker. Da er det liksom aller størst sjangse for at det vil gå bra har jeg hørt. Jeg ville ta to hcg prøver for å se stigning fordi ALLE jeg snakker med sier at en prøve betyr ingenting men legen mente at det ikke var nødvendig. Var det ikke bra der inne så ville det fort vises på hcg prøven min. Å jeg skal slå meg til takke med at jeg får tidlig ul ;) Å symptomene har aldri vært så sterke før som i dette svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...