Gå til innhold

Wantbaby09-25pp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gadd ikke svare på den andre tråden, ser ikke poenget med å dytte den opp mer ;)

Med meg går det veldig stille og rolig..

Vi venter egentlig bare for tiden.

Mannen min var jo inne på Riksen i april og avla noen heller dårlige prøver.. Det er bare noen få som er levedyktige der. Så alle leger jeg har snakket med sier at det nok går mot ivf. Men det er jo greit.

Nå er jeg på siste provera+trippel pergo kur.. Se om jeg får eggløsning av det.. Er egentlig et lite skudd i blinde, men det kan jo tenkes at det funker! Det trengs jo bare 1 svømmer hvis jeg får eggløsning..

Mannen min skal avlegge ny prøve i juli for å dobbeltsjekke, også drar vi på ferie dagen etter :)

Jeg skal tilbake til gyn i august, mest for å høre hva som blir veien videre..

Ble lenger enn planlagt dette..

Hva skjer med deg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

så hyggelig med en egen tråd :-D

helt enig - ikke vits å dytte på den andre ;)

Det var trist å høre at ikke prøven til mannen din ikke var så bra :/ men det kan jo ha snudd til neste prøving ? :)

Dessuten - om det var få - er det jo sjanser for å klare d likevel da :)

ei venninnes mann hadde omtrent ingen levedyktige - men etter pergo og endring av kosthold fikk de det likevel til :) uten hjelpemidler av noe slag :)

Etter neste prøve - så ferie ja - så herlig!!!:) håper prøven viser seg å være bedre enn den forrige og dere kan dyrke kjærligheten og kose dere og rett å slett feire litt :)

Men om det bærer til IVF - så ikke se på d som noe nederlag - mamma blir du garantert - uansett om du kanskje trenger hjelp eller ikke! :)

Endelig har mannen min sagt seg enig i å sjekke svømmerne - mest fordi han mener nå d har tatt litt tid da (mannfolk er trege !!!) for jeg har syns d har tatt lang tid.. :S

men kan jo likegjerne være meg da - men vet jeg har eggløsning da.. men kan jo være noe anna...

så nå skal han ta prøve om ikke lenge - så får jeg se om det er noe der - ellers må jeg ta en ekstra GU og UL for å se om det er noe der... legen mente jeg kanskje skulle prøve pergo - det har jeg ikke prøvd før :)

men vi får se :)

men har troa på en fruktbar sommer - og at vi har klart å få spire til 2010 :)

lov å håpe iallefall :) man må bare ikke miste troa :)

ble langt svar her - men koselig å skrive litt ;)

nå venter jeg på frustrerte fruer ja :P å samboer er ute å lufter vofsen :)

Skrevet

Vi skal kose oss masse på ferie - får ikke resultatet før vi kommer hjem - tar jo ca 3 uker..

Men da kan vi prøve å tenke på noe annet!

Nå har jeg liksom kommet litt over hele denne prøver greia, om du skjønner.. Det har tatt så lang tid, at om det tar 1 år til - ja så gjør det det!!

Men mannen min har begynt å ta det veldig tungt, og det blir bare verre når vi får vite om andre som er gravide..

Nå er det 3 vennepar av oss som skal ha, 2 i desember og en i oktober..

Et fikk i januar, og et fikk i mai..

Stakkar vennen min :( Han føler det bare er han igjen nå..

Men det ordner seg - uansett!!!!

Kanskje vi kan adoptere et lite negerbarn?? :) (er kanskje ikke lov å si sånn ;)

Anbefaler deg å ta en full sjekk, bedre å få vite nå om det er noe galt, enn å gå mye lenger..

Og bra at mannen din sjekker seg også - viktig det der!! Vi trodde jo at alt var bra med mannen min - men der kan du se...

Nå skal vi spise kvelds og se CSI.. Perfekt til maten :P

Skrevet

det er litt nederlag å høre om andre som blir gravide ja - kjenner til den :S det skjer jo hele tida føler jeg :/

det med adopsjon - sa te samboer her en dag at : ''det går jo an å få seg sånn en liten brun en ? '' da satte han øynene i meg å sa : ''NEEEEI - vi skal da få det til selv!!!!'' hehehe... han ble nesten litt irritert :P var litt morsomt :P (vi er ikke rasister eller no altså - men var måten d ble sagt på :P )

jeg gleder meg til mer utredning ja -å kanskje få svar på hvorfor det har tatt så tid :) men håper jo d ikke er noe galt da - at vi bare er trege :P

til å med svigerfar sa til meg idag at han gjerne ville ha ett barnebarn snart - som han kunne ta med seg på fiskebåten sin :P måtte smile da - å tenke inni meg ''vi prøver jo for harde livet '' :P

men er mer relaxed i forhold til å prøve - vi er jo snart i sommersesongen - og da skal det virkelig bli godt å pleie kjærligheten og kose oss :)

som du sier - det ordner seg uansett :) enten på den ene måten eller den andre :)

Skrevet

hehe hos oss vet de fleste at vi prøver - og hvor lang tid det har tatt - og hvorfor..

Så det gjør det litt enklere..

Svigerfar har tilogmed spurt rett ut om vi vurderer adopsjon!! :)

De er litt søte da..

Men jeg er jo bare 23 år, så har 2 år til å prøve på før vi kan fylle ut noen papirer.

Så da har vi goood tid - vi må jo klare det selv innen det :D

Hva skal dere i sommer da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...