Gjest Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 ææh, jeg tok nettopp en CBD, en dag over IKM, å der lyste det GRAVID trodde aldri vi skulle treffe på 2 pp :D Klemmer å babystøv til alle sammen <3 <3
Lotta2010x2012 Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer så mye, må være deilig å slippe og prøve så lenge! Kos deg masse med spiren din, og nyt tiden som kommer, med voksende mage og det hele;) Masse lykke til! Suger til meg alt babystøv jeg kan få, tror jeg trenger det denne måneden:)
Dossa :) Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Så herlig at det ble klaff så fort. Gratulerer så masse med spiren!!! Nyt svangerskapet og den herlige tida du går i møte :)
Carasnella Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer så masse! Har du hatt noen symptomer?
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 mye trøtt, å litt vondt i magen, å ømme pupper men trodde aldri at det klaffet, var sikker på at det bare var jobben som knekte meg, og at tr var på vei
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Gratulere så masse masse:) Lykke til og kos deg masse i svangerskapet:) Jeg er i 3 pp, så får satse på at alle gode ting er 3, hehe:) Tar gjerne imot masse babystøv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå