mari8686 Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 kan noen hjelpe meg? jeg slutta på p-pilla for et par måneder siden og har hatt mensen 2 ganger siden jeg slutta. den er ikke uregelmessig, men har kommet på samme ukedag. når jeg har mensen pleier jeg å blø en del og derfor jeg er usikker nå. fikk blødning på torsdag, men har nesten ikke blødd. bare vært litt brunt torsdag, fredag og lørdag. ser ut som det blodet som kommer helt på slutten av mensen. har kun kommet et par dråper per dag. er dette mensen eller festeblødning? har forsåvidt ingen symptomer, men inbiller meg at brystvortene mine har vokst og at jeg har ømme pupper. men det er nok bare innbilling. har gått på p-pilla i flere år hvis det skal ha noe å si. håper noen kan svare meg=) klem
mari8686 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2009 mente selvfølgelig at mensen har kommet uregelmessig
Lotta2010x2012 Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Skulle du ha hatt mensen ca. da du begynte å blø nå da? Og har du tatt en G-test for sikkerhetskyld? Spennende!
mari8686 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 nei, den var tre uker på overtid. har ikke tatt noen test. har ingen liggende, men tenkte å dra å kjøpe å teste i morra tidlig. men tenkte noen kanskje kunne svare på om det er festeblødning eller mensen. er redd for å innbille meg at jeg er gravid
Lotta2010x2012 Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Hvis du er 3 uker over tiden ca, så er det ikke festeblødning, men tror jeg hadde løpt og kjøpt en test med en gang gett!!! Ingen vits å å ta den på morgen hvis du er så mye over. Spennende! Krysser fingrene for deg:)
mari8686 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2009 skal dra ut å kjøpe nå. så skal jeg teste når jeg må på do. er det ikke viktig å teste om morningen?
Lotta2010x2012 Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Ikke når du er 3 uker over tiden. Da kan du jo være rundt 7 uker på vei, så da er det bare å teste:) Kan være greit hvis du ikke drikker for mye frem til du må på do, da slipper du å vanne urinen så mye ut.. Masse lykke til! Ikke meningen å gi deg falske forhåpninger hvis det skulle vise seg at den er negativ, men synes det virker som du har gode muligheter gett:D
mari8686 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2009 du har ikke gitt meg noen falske forhåpninger, så det må du ikke tenke på tusen takk!! krysser fingrene for at den er positiv jeg også. skal si i fra med engang jeg vet. må si jeg er litt spent nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå