bondeknøl Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 jeg var hos jordmor i dag, 4 dager over termin. spurte om hun kunne sjekke modning.. men hun sa at hun ikke kunne gjøre det. her inne så virker det som det er veldig mange som får en sjekk når de er over termin! Vil da vite jeg da... så ble litt skuffa flere?
Misti Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg skal på kontroll i morgen og har termin på torsdag og hadde virkelig håpa at jordmora kunne strippa meg.... Huff nå vet jeg ikke om jeg tør og spørre.
Ayka 09+13+14 Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Jeg var hos JM to dager FØR termin,og da sjekket hun modningen på meg....hm...er vel forskjell fra JM til JM...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 rart..var hos jordmor idag og hu sjekka om jeg var moden også..3 dager til termin her..
bondeknøl Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2009 så teit. jeg liker ikke jordmora mi jeg da ordentlig fæl ei, ho virker bare usikker.... ho sa at ho ikke kunne gjøre det fordi det ikke var noe medisinsk grunn.... fikk time på torsdag da, for å sjekke da. men tror jeg dropper det. for har time på sjukehuset på fredag, da skal de strippe meg... kjett å vente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå