☆lieela Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Er dette pga stress eller er jeg gravd? Hadde en rar drøm for ca 3 dager siden også..så begynner å lure litt. Noen som kan se noe?
monca*84*j12 Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Får et svakt ja her jeg altså... er du prøver? husker ikke helt.. hva får du på meg nå da`? Jeg fikk forresten jobben=) hurra klem
☆lieela Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 Nei, prøver ikke..men når man ikke bruker prevansjon så må man jo skylde seg selv Gratulerer så mye!! Kjempestas det da Har du begynt allerede? Har ikke vært her det siste, har vært så mye stress hjemme og har følt meg litt uggen. Skulle vel se på noe annet for deg også? Føler det skjer noe med deg, men tør ikke si noe..nå er jeg såååå stressa!
monca*84*j12 Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 ja, men da er det ikke rart om du er gravid=) tusen takk, nei jeg starter den 3aug.. så det blir bra! uggen har du vært også ja... ja men da er det jo enda et tegn da... jeg spurte vel om du kanskje kunne se om du fikk kontakt med min farmor.. Men det trenger du ikke stresse med=) spennende da... mange som sier denne perioden blir bra for meg! håper.. klem
☆lieela Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2009 Tenker jo at jeg ikke er det, den kommer vel Nei, men husker det..så skal se på det når jeg er i form!! Ja, får følelsen av det altså-men som sagt tør ikke si noe;p
Hedda39 Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Hei,.. nå er jeg nybegynner med pendel:) Men jeg fikk opp et litt uklart svar først som endte i Ja - gravid,....men kan ikke stole helt på den altså,.. Du håper kanskje at tanta kommer,....??? Skjønner du er stressa,.....men ser du noe graviditet på meg i den nærmeste tiden,... jeg er stressa jeg også,.. men mest for den klokka som tikker;) 131176 Uansett lykke til;)
☆lieela Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2009 Ja, jeg gjør vel i grunn det.. synes tanta bør komme snart i allefall! Har endel murringer, har hatt det litt fra og til, men hun dukker ikke opp gitt-vanskelig å få koblet av Jeg tror det vil klaffe for deg, tror du må vente bittelitt til-men er usikker der altså...synes jeg føler graviditet i luften overalt om dagen, mener kanskje dette er en god tid for alle. Du har fått et barn før 2013, det er det tallet som dukker opp hos meg.
Hedda39 Skrevet 15. juni 2009 #11 Skrevet 15. juni 2009 Uansett- tusen takk. Føler du bare et barn på oss???? Og håper ikke jeg må vente helt til 2013.... da blir jeg gammel:( Har du fått tr??
kaos83 Skrevet 15. juni 2009 #12 Skrevet 15. juni 2009 det er litt rart men jeg føler ikke du er gravid ar du fått tr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå