Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er så koselig å se på andre sine bilder hehe :) jeg har ikke laget noe selv da :( samboeren vil ikke ha bilder av ida på nettet om ikke bloggen er låst med pin-kode, men må man ikke betale for bruk av bloggen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempefin blogg og kjempefin familie :) likte spesielt det du hadde skrevet om malena sin medgjørlige dag hihi :D ser jo virkelig frem til min tur hehe.. hun av min er jo bare 5 mnd da. men tiden flyr jo. før jeg vet ordet av det så lgger hun nok på gulvet i en butikk og hyler hehehe

Skrevet

Jeg har blogg, med passord foreløpig. Send meg en pm med mailadresse hvis du vil se;)

Jeg har på blogspot og det koster ingenting å ha verken med eller uten passord:)

Skrevet

Tusen takk:) Hun er en utfordring av og til. Men er nesten litt morsomt innimellom, er jo et tegn på at hun begynner å bli stor jente. Bare til å glede seg ja, hehe:)

Skrevet

Jeg har en meget uinteressant blogg laget for familie og venner. Ikke noe tema. Og i følge mannen min er det ingen skikkelig blogg, for har ingen linker til ting og tang. Og den er også ganske ny, så nesten ingen innlegg.

http://frodoscher.blogspot.com er adressen

Foreløpig ikke noe passord, men tenker på saken:)

Skrevet

Vi har blogg, har blogget siden snuppa ble født - 1 1/2 år, men hvor ineteressant den er for de som ikke kjenner oss vet jeg ikke :)

www.babyemilie.blogg.no

Skrevet

Min blogg:

www.susannefralandet.blogspot.com

Skrevet

Du kan ha passord paa blogspot uten aa betale for det.

Vi blogger ogsaa for venner og familie i Norge, er bare aa ta en titt hvis dere vil senhvordan vi har det her i midtoesten

www.famflaatentysse.blogspot.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...