Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Gutten på 9 uker er så urolig ved måltidene. Presser,stønner,skriker,spytter ut flaska,for så bynne og hylskrike. Jeg blir gal av bekymring! Helsesøster kunne ikke svare meg,sa bare huffda!!! Noen?
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Vet jammen ikke jeg, men noe er vel verdt å prøve! Hva slagt mme gir du? Kanskje han ikke liker den lengre? Og flaskesmukk? Kanskje han må gå fra de som er nr 1 til nr 2 med litt større hull? Bare noen tips dette da!
To + en? Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Heisann! Hadde nettopp lignende opplevelse med min på 5 uker. Jeg brukte Avent, men prøvde både Dr. Brown og NUK, men gikk tilbake til Avent da det ikke var noe forskjell. Kjøpte tut nr 2 og da ble det bedre, han fikk mer ut. Jeg gikk også tilbake til NAN HA 1, som er bedre for magen hans. Bruker også smokken til å roe han om han kaver og spytter ut tuten. Når han er rolig bytter jeg og da går det bedre. Man må prøve seg frem. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå