2 blå :-) Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Da jeg var hos jm i dag kjente hun på babyen og reagerte på at babyen hadde lagt seg godt nede i bekkenet.. Dette var tidlig sa hun. Jeg er 29+1.. Noen som har erfaring med dette? kan jeg føde for tidlig? Mitt andre svangerskap..
Anonym*Gullklump* Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Var hos jordmor i dag jeg også, fikk høre at hodet var festet og hun syntes også det var litt tidlig men jeg er 33 uker på vei da. Grunnen til at jeg var hos henne i dag var fordi jeg ble litt usikker på om slimproppen min gikk på lørdag og etter en full beskrivelse sa hun ta hun tvilte ikke på at det var den, men hun roet meg litt med å si at jeg kunne faktisk gå hele veien til termin men måtte ha i bakhodet at hun kan komme tidligere.......
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 jenta mi la seg godt ned i bekkenet når jeg var ca 28 uker, og jm/lege trodde hun ville komme tidligere( også pga medisinske årsaker da...), men jeg ble satt igang 2 dager før termin... jeg er 28 uker nå, og tror han her også har lagt seg langt ned..kjenner igjen det konstante presset på blæra, og hvor rompa hans legger;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå