Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært der som vet sånn ca? Blir veldig glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei.. Jeg er inni Ahus styret.. Og for min del har det vært laang ventetid! Jeg ventet 3-neste4 mnd på første utredning.. Nå hadde det seg slik at jeg skulle til en ekspert som kun er der onsdager.. Men har hørt ventetiden er ganske lang uansett.. 2-3mnd

Lykke til

Skrevet

Nå er det noen år siden jeg ble utredet der,men var lang ventetid ja.

Ca det samme som hun over sier.

Dert lønner seg å ringe å mase litt.Høre om noen har avbestilt timer så du kan få komme inn før.

Kommer lang ved å mase litt;-)

Hvis du får en som heter Randi Lundgren så er du heldig.Hun er veldig flink!

Lykke til!!

Skrevet

det er laaaang ventetid!!

Jeg ble henvist i mars 08.. i mai 08 fikk jeg brev om at jeg ikke var prioritert..

I januar 09 (!!!!!!) fikk jeg brev om at jeg var på venteliste, men de kunne tilby meg time allerede - i mars 09...

Så det tok altså 1 år fra henvisningen ble sendt.....

Skrevet

Jeg har Randi=) Men hun er der som sagt bare Onsdager, så da tar det tid!

Skrevet

Ok :) Takk så masse dollypop og monca84 :) Skal henvises dit av fastlegen, skal bare ta noen blodprøver først på mandag 15. Noe hormon greier. Får bare håpe det ikke tar lang tid da. Var jo dumt for din del da monca84, at du må ha den ene spesialisten... Er jo typisk å da :) Masse lykke til begge to :)

Skrevet

Ja litt typisk, men hun er veeldig flink da.. skal tilbake til høsten, da får jeg nok pergo om ikke jeg har blitt gravid før..

Skrevet

Om man mister kan man snike litt. Ikke at det er å anbefale. Klart har man mistet, så kan man jo faktisk bli gravid. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake etter et par mnd med prøving så skulle de ta tak i ting. Og jeg måtte også bare ringe så skulle jeg få oppfølging og tidlig ul og kontroller dersom vi skulle få det til igjen. Var da snakk om pergo trur eg, ikke full utredning. (har barn fra før, så kroppen kan jo klare det)

Gyn. gikk til og med inn på kontoret ved siden av for det var spesialist der og rådførte seg litt. Nå mistet jeg begge tvillingene i sen sa da. Sikkert ikke det samme om man mister i uke 4-5. Da er man jo heller ikke inne til slik samtale.

Sykt at det skal være så lange ventetider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...