Gå til innhold

Pappaen har endelig funnet jentenavn han liker =o)

Anbefalte innlegg

Christiane-Kristiane

Matilda-Mathilda

Rebekka-Rebecca

Alexandra-Aleksandra

Ingrid

Storesøster er Fanny Louise, og tvillingsøstrene bør få dobbeltnavn. Jeg vil ha Christiane og Matilda, han vil ha Ingrid og Alexandra (for likt prinsessen??)--Kom med innspill, 5 uker til termin i dag, men de kommer nok før!

Fortsetter under...

Jeg tror nok ikke jeg ville valgt Ingrid og Alexandra på tvillingsøstre. Blir litt for kongelig.

Av navnene på lista liker jeg veldig godt Matilda og Rebekka. Ingrid er også fint, men litt mer ordinært enn de andre. Kristiane synes jeg blir litt voldsomt, og Alexandra har jeg dårlige assosiasjoner til. Synes både Alexandra og Kristiane blir litt for mye jentenavn lagd av guttenavnene Alexander og Kristian.

Han bryr seg ikke om kongelige-- men jeg synes det blir for likt Ingrid Alexandra. Jeg er ikke så glad i Alexandra, synes det er er litt sånn "nathalie, melissa"..

han synes Christiane er litt likt Christian, men liker det godt, og det gjør jeg og, synes det er sterkt og fint.

ikke lett! men tror vi er nærmere "mål" en noen gang før

Tror jeg liker Ingrid og Rebekka best av disse :) Vanskelig med dobbeltnavn, hadde egentlig ikke brydd meg om at storesøsteren har dobbeltnavn, syns ikke alle trenger å ha det selv om den ene har det, og dessuten blir det ofte litt mye navn når tvillinger har to hver. Generelt liker jeg godt enkle navn, men Fanny Louise er veldig fint :)

Ingrid Elise

Ingrid Eline

Ingrid Marie

Ingrid Johanne

Ingrid Alvilde

Rebekka Marie

Rebekka Sofie

Rebekka Kristin(e)

Annonse

andre lang navn

nicoline

mathea

celina

felicia

adriana

olivia

nathalie

vanessa

melissa

melina

savannah

sienna

evelina

angelica

angelina

samantha

stephanie

isabel

danielle

michelle

filippa

victoria

martine

mathilde

josephine

amelia

sophie

Litt komisk med Ingrid og Alexandra, og kanskje ikke så kult for jentene når de vokser opp. I forhold til det flotte navnet til søsteren synes jeg at Kristiane og Alexandra blir for popmøst og bryter veldig.

Ingrid Matilde er jo et forslag.

Rebekka liker jeg ikke så godt, men de andre er fine. Liker best Matilda, men de andre er også veldig fine.

Hva med å ta et av navna du liker best og et av navna han liker best? Matilda og Ingrid eller Kristiane og Alexandra. Syns Ingrid og Matilda passer veldig godt sammen som kombo, to litt lettere og enkle navn. Kristiane og Alexandra er også en veldig fin kombo. To litt mer kongelige og popøse navn.

Hvis dere vil ha dobbeltnavn funker jo Ingrid Alexandra(fin kombo selv om det er kongelig) og Matilda Kristiane (litt tungt, men regner med dere bare bruker et navn til daglig. Tvillingene må jo strengt talt ikke ha dobbeltnavn selv om storesøster har det, men gir du en tvilling dobbeltnavn, syns jeg den andre bør få det og.

Jeg stemmer for Ingrid og Matilda:)

Andre forslag til dobbeltnavn:

Ingrid Elisbeth og Matilda Helene

Ingrid Johanne og Mailda Oline

Ingrid Kristine og Matilda Otilie

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...