Gjest Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Mest bare for moro skyld egentlig da, kjøpte jeg meg en stor flaske med sovipect i går, og tok en klunk ettermiddag og kveld. Må si jeg ble overraska ja ) Har ikke EL før 11 sånn ca, og IKM den 26.06, men merka bare etter ett par timer at noe hadde skjedd "der nede". Mye mere slim enn vanlig, og tynnere. Men det var ikke helt klart som EL-slim pleier å være. Så der satt jeg da, klar som bare det jeg -men sambo hadde så frytelig vondt i magan at det gikk ikke an å få han med på noe sengevals nei.. Ble litt frustrert jeg da, men det var jo ikke så farlig. Gyn. sa til meg at vi egentlig burde ha sex annahver dag så... Da får jeg vel prøve igjen i kveld da Hva gjør dere da, for å få sambo i rett modus? Han min sin vil helst ikke vite når det rett tid liksom, blir så mye press sier'n. Jeg mener, man kan jo ikke bare kaste seg over han for at dagen er rett heller da.. Vel vel, har ei rutine nå (desverre) på å gå kjøpe bind og tamponger ved eggløsning, så får vel bare gjøre det nå også, men artig å ha prøvd det ihvertfall
*shehasmyheart* Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Hei hei:) Så spennende! Kommer til å følge med på deg nå Jeg tenker også å prøve solvipect. Må bare bli ferdig med mensen først;) Har en lang og vond histore bak oss. Men vi får prøve igjen. Vil så gjerne gi snuppa her en søster eller bror. Og ja, men vil heller ikke vite t det er den "rette perioden";) Føler det bare er derfor vi har sex da vistnok... Skjønner det egentlig. Men er ikke så lett å la vær i den rette perioden heller...? Masse lykke til!!! Håper det sitter denne månden:):)
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Hei! Så artig at du vil følge med på meg da Kjente absolutt at solvipect hadde virkning altså, men lurer på jeg hadde EL tidligere enn beregna denn PP altså..Mulig at jeg hadde det nå helga som var. Hadde vært litt fint det å da, for sambo greide ikke å styre seg den helga gitt Ble masse action ja.. Rødme rødme.. Ei venninne av meg mente at solvipect har æra for at ho blei gravid! Ho hadde prøvd både grapefruktjuice og salvie-te uten hell da Vel, får nå se da. uansett gidder ikke jeg å stresse, å i helga blir det vin på terrassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå