mednr5imagen Skrevet 9. juni 2009 #1 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har hatt utrolig fine fødselopplevelser. Til og med min første fødsel var veldig fin, vannet gikk kl 06, de vonde veene begynte 08 og kl 12 var hun ute. jeg har hatt lite smertefulle veer, og har drøyet veldig lenge før jeg har dratt til sykehuset. Har barna har vært ute innen 20 min, 30 min og 45 min. Den siste gangen var det bare flaks at jeg var på sykehuset. babyen var svært stille i magen, og jeg tok en tur opp for en ultralydsjekk og ctg fordi jeg var litt bekymret. Når jordmoren kom inn fortalte hn meg at jeg hadde rier ( noe som jeg oppfattet som ubehag i ryggen) Og hun sjekket meg. jeg hadde 5 cm åpning. Jeg startet litt med rier, men de var ikke vonde, jeg satt å holdt en nyfldt baby mens jeg hadde riene!! kl 10.30 begynte jeg å få litt vondere, stakk inn på føden og fødte kl 11! Nå lurer jeg på hva din erfaring er! Jeg har hatt flotte fødsler 4 ganger.. har jeg hatt flaks? Eller kan jeg vente meg en like flott opplevelse denne gangen? jeg er litt redd for disse "vondtene" mine, som jeg tror er uregelmessige kynnere, men så er det rier i åpninsfasen! Jeg blir dårlig av å være så lenge på sykehuset, liker å gå hjemme å vaske og stulle mens jeg venter på at takene skal sette i gang. Tenk hvis jeg kommer for sent? Min manns store skrekk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140230854-hvordan-var-din-5-f%C3%B8dsel/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå