på'an-igjen? Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Testet negativt på lørdag 4 dager før ikm, en kritthvit billigtest strimmel, men idag, 1 dag før ikm var det en tydelig klar skyggestrek der!!!!!!!! Ikke kjempesterk, men den er der uten tvil!!!!!!!! HURRA!!!! Det merkelige er at jeg har INGEN symptomer....... dette er nr 4, men det er jo 10 år siden sist.. Så utrolig rart å tenke på å skulle få en baby igjen.... Så til alle som har hormonspiral..jeg fjernet min 17. april:) Det kan gå kjapt!!! <3<3<3<3<3sprudle sprudle ) ( (.)(.) ) ( ( . ) / I \
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer så mye med spira! Kos deg masse med den voksende magen
MissMe*med*lillegutt Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer så mye!! Jeg tok ut min hormonspiral 2.mai, så håper det går like fort med meg som med deg!! Du får sende litt babystøv da ;D
Dossa :) Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer med spiren!!!! Kos deg med den voksende magen :) Du går en herlig tid i vente c",)
Lotta2010x2012 Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Så koselig! Gratulerer så mye, og kos deg masse med den voksende magen=)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer så masse masse:) Og masse lykke til videre i svangerskapet:D
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 heihei:-) så bra det gikk så kort tid da:-) jeg tok ut min h.spiral 28 mai,og håper det skjer noe snart:-) gratulerer så mye:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå