Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 herregud,gutten min er SÅ urolig ved flaska! Gnur,og sriner litt. Slipper tuten,og svelger mye luft. Hikster og styrer!! Han er 10 uker imorgen. Bruker Dr. Brown flaskene med tut nr.1 den for nyfødt til 3 mnd. Har prøvd tut nr. 2,men da renner det så mye ut. Han bruker nesten 25 min på ett måltid. Lager jeg for store måltid,kanskje han burde få flere måltid og mindre mengde? HVA SKAL JEG GJØRE??
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Vær så snill og svar! Tør jo ikke gi mat til han når andre er til stede. Ser jo ut som jeg er slem mot han! Gjør jeg noe galt? Han har fått flaske siden han var 2 uker gammel
Prusseluskan Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Kanskje det hjelper å bytte flaske/ type smokk? Det hjalp oss når vår lille holdt på å styre sånn, se svaret mitt på en annen tråd: http://www.dinbaby.com/forum/thread/140228391
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Bytte smokk? Jeg har avent,burde jeg prøve de?
Prusseluskan Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Altså bytte flaskesmokk:) Min lille hadde fullstendig Avent nekt en stund, MAM flasker og flaskesmokker var det eneste hun tok. Flaskesmokkene til MAM flaskene passer til Avents flasker også, så du kan jo kjøpe noen flaskesmokker og teste ut før du evt investerer i nye flasker.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Hvor mye spiser han pr måltid da? Vi bruker også Dr. Brown sine, og vi måtte bytte fra 1'er tut til 2'er tut når han begynte å rote mye med maten. Det rant ut endel først, men han vente seg raskt til det og nå nyter han maten! Lille knert er 13 uker, og vi byttet vel tut når han var 9-10 uker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå