Ceci med snuppe Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Er det noen som vet hvor jeg får tak i dette? Babymagasinet har gått tomme, og nå begynner jeg å bli "desperat" etter å få tak i nye - hehe! Har prøvd Medela og Avent, men liker liksom chicco best, jeg.
*Lille Persille" Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har kjøpt på Apotek 1 tidligere så jeg regner med at de har fremdeles.
Månestråle75 Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Barnebutikken som ligger på Grønland har Chicco ammeinnlegg. Ikke Barnevognhuset Rudo, men den butikken som ligger i "gågata"..
Månestråle75 Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Ellers har også Barnas Hus disse. Men Barnas Hus på Grensen er tomme, og vet ikke når de får inn igjen. Barnas Hus på Alna, skal ha de inne etter hva jeg har hørt..
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Pleide å kjøpe på apoteket på Majorstuen, ikke det i stasjonsbygget, men rett over veien De hadde ihvertfall i høst
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Apotek1 har ført disse, men sist jeg prøvde å få tak i (mars/april) fikk jeg beskjed om at de ikke skulle inn igjen, og hørte fra ei på Skravle at de har produsert nye med en form for antibakteriell behandling i som ikke er godkjent i Norge, derfor kommer de ikke inn igjen heller :o/ Er også chiccofan, men har nå innfunnet meg med at jeg får klare meg med coop sine (bedre enn natusan i alle fall) eller libero (heldigvis kvitt sårheten, så det er ikke krise om de henger litt fast nå lenger).
*Lille Persille" Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Har du prøvd Medela sine? De får du ihvertfall på apotek og de er også kjempegode. Jeg brukte Chicco først men gikk over til Medela, har vært kjempefornøyd med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå