Gå til innhold

Lister meg inn her etter 29 måneders prøving....

fremtidoghåp

Anbefalte innlegg

Jeg lister meg inn her "med skjelven og beven". Har prøvd i 2,5 år på vårt 3. barn og har mistet 3 ganger i uke 5. Er nå i uke 5, men denne gangen er Hcg-verdien helt fin! Skal ta kontroll av Hcg på torsdag for å se at det stiger som det skal. Har nettopp begynt på medisin mot lavt stoffskifte. Ville egentlig ikke det, men det lave stoffskiftet har sannsynligvis vært medvirkende til de tidlige abortene. Jeg tar også progesterontilskudd. Jeg er 41 år, og hvis alt går bra kommer jeg til å være 42 når barnet kommer. Vi har to gutter på 5 og 6 år som begge kom på første forsøk. Vi er utrolig takknemlige for de skjønne guttene våre, men jeg ønsker meg likevel sterkt ett til barn :-) Vil noen sende gode tanker til meg?

Lykke til alle dere andre flotte modne damer!!

Fortsetter under...

Sender mange gode tanker og gratulasjoner. Håper virkelig at levaxinen gjør sitt slik at du beholder spira denne gangen. Selv er jeg 37år og 18 fullgåtte uker i morgen, føler jeg kan senke skuldrene nå. Kos deg med hemmeligheten i magen!

Huff-det var en lang prøveperiode må jeg si...

Jeg kjenner faktisk to som begge har abortert 3 ganger,men som det begge går fint med nå-heldigvis...

Jeg er selv litt nervøs,aldri spontanabortert selv-håper sånn det ikke er min tur nå...er i 7.uke.

Jeg sender over masse gode vibber-dette går kjempeflott!Det er sikkert betryggende å ha en lege som følger opp med prøver og sikkert ul etterhvert..

Klem

Gratulerer så masse! :-)

Håper den lille spiren klamrer seg fast i 9 mnd! :-)

Har selv hatt flere SA så jeg vet hvor grusomt det kan være, men at hcg stigningen er fin så betyr det nok at alt mest sannsynlig går bra denne gangen! :-)

Klem og lykke til! :-)

Annonse

Hei og gratulerer!

Jeg går også på medisiner mot lavt stoffskifte. Ikke se på det som verdens undergang, en bi-effekt er form meg at jeg har gått ned 7 kilo, er nå i uke 20. Ellers merker jeg ingen forskjell. Må legge til at jeg har godt med kilo å ta av fortsatt, ingen krise på lenge enda.

Velkommen inn i klubben med oss modne. Selv er jeg 40.

Masse masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...