Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Har holdt på ett par kvelder/netter/morgner nå med sykt stikking,murring og styr i mage og rygg. Men,så gir det seg liksom litt når jeg står opp på morgenen. Føles ut som jeg har mensen på det værste,men savner de sikkeliga rie takene. Hadde absolutt ikke slike vondter sist. Da VIPS var fødselen i gang. Nå går jeg liksom og lurer på om noe skjer i ett sett. SKal på modnings aku og hun skal tøye.Jammen spent på om alle vondtene har gjort noe godt for kroppen... Andre som er lei av slike vondter???
på overtid og super klar=) Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 slitsomt med sånne vondter..har 9dager igjen til termin og har siden natt til lørdag hatt det jeg antar folk kaller maserier med 10min mellom og som varer i 2timer og gir seg igjen,hver natt..og mye murring i ryggen og magen ellers...var sånn sist også..fikk 3cm åpning på 5dager,de synes det gikk veldig tregt og tok da vannet dag 5 for å få det ordentlig igang for at jeg ikke skulle være helt utslitt..sov jo ikke i det hele tatt siste natta...har ikke lyst til å gå sånn en gang til for jeg var så sliten å kjørt etterpå..man er jo det etter en fødsel,er jo et maraton løp, men er greit å starte nogenlunde uthvilt=)vi får bare krysse fingrende på at det kommer ordentlige rier å det lit fort,hehe..lykke til
Ooops I did it AGAIN Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Ja .. Har akkurat sånn. Får falske forhåpninger hele tia. Hadde ingenting sånn forrige gang. Skal til aku om en time. Håper det slår til i ettermiddag;)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 Da har jeg vært hos aku. Hun sjekka meg og tøya litt. Har 2-2,5cm åpning og er moden. Så er bare å vente på baby. jeg hadde heller ikke noen av disse tegnene sist. Uff. Nei,skal gå og legge meg litt jeg,sovet 4t i natt. Håpe det skjer noe veldig snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå