Gå til innhold

hei! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja - da får jeg skrive litt og oppdattere litt :)

Jeg er innom en del - men skriver ikke på trådene lengre - følger bare med :)

Jeg er fortsatt en iherdig prøver - og det har ikke skjedd noe ennå. men nå har samboer sagt seg enig i å levere svømme-prøve :D er kjempeglad :) endelig kan vi finne ut om det er noe med han !! men håper jo det ikke er det da...

25 pp nå - sist TR var 18 mai - så IKM er rundt 15 juni... har ikke forhåpningene så høye - men man vet jo aldri ;) men vi koser oss en del kan man si ;)

Silje-snuppa mi - ser du er innom innimellom du også :) bra du skal komme deg til gyn snart ! :) heier på dere!!!:) gleder meg til jeg skal nedover å møte deg :) tvi tvi snuppa :) er det noen som burde få spire snart - så er det dere <3

Og Monica - (husker ikke nicket ditt sånn helt nå :P) hvordan går det

med deg ? :) Følger litt med på deg også :) Har du fått blødningene under kontroll ? Håper det!!! :)

Vi får håpe at sommeren gjør oss kjempefruktbare - og at vi får en liten en i 2010 :) Vi må bare ikke gi opp :o)

ha en fin dag alle sammen!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heii snuppa mi <3

Takk for gode ord. Ja har endelig funnet en gyn som skal være flink. Så blir spennende. Gleder meg masse til du kommer nedover jeg å. Blir kjempe koselig <3 Glad i deg jeg <3 Satser på en liten spire hos dere snart å;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...