*Mo9cA* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Den er bare "prikkete", kjempe svak og bare fra midterste streken og opp:-O Dette er forresten en CB test og dette har jeg ikke vært borti tidligere. Noen av dere andre som har opplevd dette?? Får vel bare smøre meg med tålmodighet og teste igjen om noen dager *leter eter tålmodigheten sin* Klem fra
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Er det lenge til ikm?? Jeg ville brukt CB-digital jeg...de er ikke til å misforstå...men hvis det er noen dager til ikm, så er det vel best å bruke de vanlige til CB... Masse lykke til, skal krysse fingre og tær for deg ♥
monca*84*j12 Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Ville bare ønske deg lykke til... Håper det er din tur nå! *krysser fingrene mine for deg*
*Mo9cA* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 Det er ikm i dag jo:-( Har ikke fått tanta enda så det er vel enda håp. Fikk positiv test i desember også og da tok det flere dager på overtid før jeg fikk ett ordentlig svar, men da mistet jeg 1 uke etter positiv test. Er vel kanskje det som er på vei til å skje nå også da?? Dritt altså!!!!!!!
monca*84*j12 Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Men om du måtte vente litt på positivt svar er det kanskje det som skjer nå også? Noen må jo vente over ikm hver eneste gang de er gravide fordi de produserer hcg sen.. Det betyr IKKE at du kommer til og miste...
*Mo9cA* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2009 Skrev feil i sta, ikm var faktisk i går. Jeg tester aldri før ikm dagen har kommet og gått igjen uten mens, hihi;P Får håpe du har rett, monca, og at jeg får en knall positiv test om ett par dager:-))
Lotta2010x2012 Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Spennende! Masse lykke til, håper spiren sitter for dere:)
februar baby! Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Spennende da! Vi ligger ganske likt, men jeg har ikke turt å teste.Er så lei av negative tester!Skal utsette det til torsdag, pga ustabile sykluser,(er ikke sikker på når ikm er) Høres ut som du er gravid da!IHåperinderlig den sitter nå! Hold oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå