Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg er enda bare 9 uker på vei men.. Helt i starten ca uke 3 hadde jeg vondt i hode, det gikk over i uke 4... Nå har jeg et enormt behov for fersken, frukt, og salat har jeg blitt kjempe gla i.. Er veldig glad i sjokolade og chips til vanlig men nå orker jeg kun litt chips vis jeg er små kvalm (det er minimale mengder) til vanlig kan jeg lett spise en pose selv.. Jeg har endra helt matlyst, før elsket jeg skive med aprikossyltetøy, nå orker jeg verken skive eller aprikossyltetøyet. Jeg spriser kun knekkebrød med philadelphia og frukt I følge ul viser det at egget er blitt befruktet 3-4 dager etter samleie.. Hva tror dere ?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 jeg tipper kun ut ifra hvilke symptomer jeg hadde. Jeg ville bare ha syrlige ting. Er vanligvis kjempeglad i sjokolade, men har ikke orket tanken på søte ting i 1. trimester. Hadde liten matlyst. Tipper derfor Jente! Du får oppdatere oss når du vet kjønnet da
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Jeg tror det blir en liten gutt. Kan de se når egget ble befruktet på ultralyd?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Aner ikke, men det er en gutt var på ul idag hi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 Hvor langt er du på vei du trådstarter? Skal på ultralyd selv nå på mandag, men da er jeg bare 12+3... Har så lyst å vite kjønnet...men regner med det er for tidlig
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 var i uke 17 når jeg var der. Men jeg har et bilde fra jeg var på ul i uke 8, og når jeg studerer nøye synest jeg at det synest litt.. Men hadde også veldi sterk følelse på at det var gutt.. Og det stemte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå