*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg får virkelig ikke sove, jeg kjennes ut som om jeg skal tisse meg ut hele tiden, har så sinnsykt press på blæra at det er uutholdelig, og i tillegg til det føles det som om hele tarmen er på tur ut av rumpa, har skikkelig press nedover og babyen er forferdelig urolig. Håper på at vannet skal gå eller å kjenne noen rier snart. Er vanskelig å holde seg oppegående på dagtid med en toåring løpende rundt i huset uten å ha sovet ordentlig på natten
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 får ikke sove jeg heller... press på blæren hær også virker som lille gutt presser på den med vilje.. er 37+3 i dag..
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Huff Det er ikke noe gøy altså. Er jo redd for å tisse i senga når jeg legger meg jo.. er 37+5 idag så da er vi omentrent like langt
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 hehe to dager mellom ikke gale ligger på tisse underlag er redd vannet skal gå... håper jo egentlig noe skal skje for å være helt ærlig... men har bare litt vondt inni mellom ikke grusomt vondt heller... hm ikke greit dette... er liksom press foran over musa hehe...
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 Hehe, jeg har tisseunderlaget i bilen da den er vanskeligere å få ren, gubben er helt nervøs for at det skal bli vått i hele setet. Jeg har ikke så mye som en kynner en gang, bare veldig aktiv baby så jeg får kjempevondt i hele magen når den sparker, også stikker det i underlivet :s
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 hehe vurderer invistere i ett til til bilen hehe men foreløpig sitter jeg på en rema pose i bilen hehe... aktiv baby hær også men en del kynnere osv men tørr ikke håpe noe... er sååå klar for å bli ferdig å få han ut nå... han er blitt så stor at jeg kan ikke sitte noe særlig... litt kjedelig med tanke på de kan ennå gå nesten 5 uker huff de orker jeg ikke...
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2009 Hehe, en remapose faktisk. Jeg lurer på hva de ikke-gravide tenker om oss, hehe Får håpe du får se bebisen din snart, jeg har vært i kontakt med føden i dag fordi slimproppen gikk natt til i dag, og har hatt så mye nedpress, så hun sa jeg ikke skulle se bort i fra at det ble fødsel i løpet av få dager. Håper bare hun har rett, er IKKE klar for å gå helt til terminen eller over tiden, da tror jeg at jeg blir sprø altså :s
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 hehe sant så sant de andre må virkelig lure på oss gravide og ikke minst fødeklare hehe åh så spennende håper jenten din kommer snart da vet ikke om proppen min eller deler har gått... litt slim og litt blod men hver for seg er 9 dager siden 2 dråper blod og slimet er litt nå og da så usikker der... hode festet men hva hjelper de er vist normalt at de er tidlig festet og greier blæh trodde de var noe som skjedde på slutten jeg, men neida hm ikke så gøy den siste tiden de kan liksom skje når som helst... hehe skummelt hehe... nei nå er jeg sulten... har ikke gjort annet enn å spise siden jeg la meg for to timer siden, men nå tar jeg sikkelig og lager meg kottiser og pomfritt
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2009 Hehe. Litt av en nattemat. Jeg hadde også en dråpe blod for ett par dager siden, jordmor mente det hadde noe med det å gjøre at det var tørt rundt livmora så gjorde at det kunne sprekke og blø litt, eller noe i den duren. Men det var helt ufarlig, og hvis det kom mye blo måtte man kontakte fødestuen. Og proppen som har gått hos meg har også gått over flere dager i små mengder, blankt slim og av og til litt gulskjær i det, men i natt kom det veldig mye så det var nok siste rest. Hodet har vært festet godt nede i bekkenet et par uker her også, er andregangs så det er vanlig at det fester seg ganske seint. Håper så inderlig på at det skal skje noe! Om det bare hadde vært noe man kunne gjort for å få det til å komme i gang. Jeg kunne gladelig har sprunget naken rundt huset om det var det som skulle til for å få ting til å skje
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 åh godt de jeg driver å smører mellomkjøttet med weledas olje i håp om minst mulig klipping hehe må nyte de mens jeg kan:) opp 13 kilo hele svangerskapet så runder 60 kilo så jeg.. hehe helt enig i de siste hadde de funket hadde jeg gjort de
Anita*født* Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Sover ikke best jeg heller er uka etter dere...Jeg vært opp tisset 3 ganger fra kl 00 til kl 5 så våken siden...Regner ut ca 3 timer søvn...Ikke mye.....Husker det var sånn sist oxo
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. juni 2009 #12 Skrevet 9. juni 2009 tror jeg fikk ca 3 timer... nå er de en gravemaskin forran og en bak huset så kan ikke tro jeg får mere søvn heller... sikkert tisset 15 ganger siden jeg la meg minst, håper sånne ting kommer seg når småen er ute...
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2009 blæh.. Endelig kommet i søvn, ca rundt klokken fem, så går det to timer så stod den lille tulla på to år foran sengen og sa "stå opp".. Så ble ikke mye søvn her heller, jeg bruker omentrent en dorull hver natt Så det sier jo sitt om hvor mye jeg er på do altså
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. juni 2009 #14 Skrevet 9. juni 2009 hehe huff godt dette er første, fikk sovet litt etter mannen min gikk på jobb (var så trøtt sovnet selv med en gravemaskin på hver side av huset) hehe...
lilliz84 Skrevet 9. juni 2009 #15 Skrevet 9. juni 2009 er oppe å tisser 5-7 ganger hver natt. helt forferdelig. Å det er ikke lett å få sove igjen etterpå,når samboern samtidig ligger å snorker. Tror ikke våkennetter når babyen kommer blir det værste,har jo allerede lenge stått opp flere ganger om natta.hehe
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. juni 2009 #16 Skrevet 9. juni 2009 helt enig... våkennetter blir nok null problem... (sliter selv med en mann som snorker men litt nesespray inni mellom pleier hjelpe litt..)
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #17 Skrevet 9. juni 2009 Jeg er heller ikke redd for våkenettene etter fødsel, da har man i det minste noe å gjøre.. Men 5 - 7 ganger om natten høres ut som en drøm Her er jeg 20 - 25 ganger i løpet av en natt, og kommer en dråpe om gangen. Jeg blir så lei at det er helt ubeskrivelig!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. juni 2009 #18 Skrevet 9. juni 2009 hehe jeg tisser full dose hver gang derfor jeg MÅ opp elles hadde de blitt riktig vått i senga... hehe nei huff nå håper jeg småen kommer snart.. vært vått i trusa i dag (ikke tisset meg ut altså, kan være bare utflod men er ganske tynt flytende i forhold til normalt men ikke blankt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå