resa Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hei. Håper noen kan komme med noen råd som kan hjelpe meg... Jeg har en pike på 2 1/2 mnd. Til nå har vi slitt mye med luft i magen, men det ser ut til å gi litt slipp nå heldighvis. På formiddagen sovner hun greit i vogna, men ettermiddag og til natten har det vært behov for å bære henne til hun har sovnet. Men da sover hun hele natten... Har ville gjøre det riktig med gode rutiner på legging, men er frustrert da jeg ikke får det til... Hvor mye hun sover på dagen kommer litt ann på, men har en god økt midt på dagen. Fra ca. kl 16-17 sover hun sjelden. Vi har begynt kveldsstell i ca. 18-19 tiden- men holder da stort sett på til kl.22-24. Ikke dermed at hun skriker hele tiden, kan "duppe" litt av, og lys våken. Sånn holder vi på hele kvelden... Å legge henne ned når hun ikke er "soveklar" går ikke, da skriker hun hysterisk, blir svett og uttrøstelig en god stund etterpå. Hun tar heller ikke smokk. Maser på pupp, men bare for å bruke den som smokk... Også har jeg et stort problem til... Hun vil ikke sove på ryggen. Fra hun var en måned så har hun likt å ligge mer på siden enn ryggen. Så begynnte hun å velte seg over på magen. Lot henne sovne, og snudde henne over til ryggen mens hun sov. Men det går ikke lenger. Det som skjer er at hun begynner å "kave" med armer og ben i søvne, og våkner. Prøvd å tulle rundt henne som man gjør med de minste, det hjelper ikke. Jeg trenger sårt litt hjelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå