Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha planlagt keisersnitt nå på torsdag.. I uke 34+1.. Grunnen er ekstrem undervekt hos meg (pga hyperemesis hele svangerskapet) og at babyen har lagt på seg lite og er nå en del i minus på vekstavvik...

I helga fikk jeg beskjed om at nyfødtintensiven var full i helgen og at hvis den fortsatt var full torsdag så kunne de ikke ta ut barnet med ks på sykehuset den dagen... Er det noen som vet hva som skjer da? Blir en sendt til et annet sykehus eller prøver de å vente å se om det blir ledig på det sykehuset en tilhører? For er jo litt vanskelig å vite hvor fort det blir ledige plasser på den avd.. Er det vanlig at det er fullt på sånne avdelinger??

Må si det er ekkelt at det er så mye frem og tilbake og ikke mye å forholde seg til... Men jeg skjønner jo at de ikke kan noe for at det ikke er plass til flere der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det blir fullt kommer jo an på str. på sykehuset, og de vil ikke sette deg eller babyen i fare. Er det akutt vil de ta det der, eller haster det sendes du til et annet sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...