juli-jenta Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Er nå snart i uke 37...(snart ferdig). Lørdag fikk jeg så utrolig vondt nederst i magen på venstre side. Det er vondt å sette seg på do, vondt når jeg klemmer på, snur meg i senga, skal reise meg opp. Noen ganger må jeg på en måte strekke meg langsomt etter å ha sittet stille en stund. Fysio som jeg går til mente at dette er ligamenter som strekker seg. Noen som har erfart noe liknende? Det er så ekkelt, synes jeg...og når jeg skal bøye meg i den grad det går an, så blir det sånn "press" nederst på begge sider av magen...Lurer litt på hva dette kan være. Lillemor tror jeg har det bra, siden det er mye liv der:) Mageknip har jeg fått, flyr mer på do, mere murringer i magen og kynnere når jeg går...kan det være kroppen som forbereder seg for noe tro???
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 har masse sånne jeg også, har en spesiell oppover bakke som jeg går i hver dag som er helt forferdelig. Føles som om magen skal sprenges og vondt øverst i skinnet liksom. Fikk et spark av mini idag som slo helt pusten ut av meg. Skal jeg ligge meg på venstre side i sengen, må jeg ha dynen under, ellers så er det kjempevondt å ligge sånn. Liksom støtte oppunder. men er vel sånn nå når det nærmer seg slutten og mini får mindre plass..
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har også hatt dette som du beskriver først nå en god stund. Jeg tok det opp med legen og hun sier det er båndene som livmora "henger i" som strekker seg.
81-Mamma<3<3 Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Jeg tror jeg har hatt endel strekk i ligamentbåndene. Kjennes ut som muskelkrampe, helt nederst på sidene i magen. Veldig vondt! Våkner av det om natta noen ganger. Har også kommet etter at jeg har vært endel aktiv. Kan ikke skjønne at det skal være noe annet en ligamentbåndene som strekker seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå