Mammatrollet - februar baby. Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Ja nå er jeg gravid med nr fem og gleder meg storstilt til dette. Håper bare jeg beholder da siden jeg har hatt noen SAer. Men det blir kjekkt og få nr fem og ha stor familie. Og jeg har gått over termin med alle bortsett fra to som har kommet akuratt på min mens termin. Så jeg har mest rett i den tellinga... he he he. Gleder meg til og se utrykkene på venner og familie når den en gang skal få vite det. Tenkte og holde det skjult så lenge som mulig men jeg får så fort mage. Men får ta på meg tunikaer og slikt så kan jeg vel holde det litt lenger....
lini57 Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer så mye,,, 5 barn er ikke værst:) Kjekt med stor familie.. vi var 4 søsken da jeg vokste opp:)
mednr5imagen Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Hærlig! her og også 5 mann på vei, og magen har begynt å vokse så smått.. gleder meg veldig til å fortelle de andre barna det, men må vente 1,5 uke til- da er jeg 3 mnd på vei Det blir helt fantastisk å ha en lite nurk i vuggen igjen! Hvor gamle er de 4 andre?
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 7(snart 8) 6 år. 4 år. 1 år. Hvor gamle er dine barn da?
mednr5imagen Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 7 (snart 8)-jente 5(snart6)-gutt 4,4-jente 1(snart 2)-jente
JenteOgGutterMamma! Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Gratulere så masse med nr.5 i magen! :-) Vi venter vårt 5 barn sammen vi også, har termin om ca 8 uker! :-) Alderen på våre barn er: 13 10 6 3 Lykke til! :-)
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer Venter nr 5 vi også er vel rundt en 10 uker nå på vei:) Mine er i disse alderene: 15 12 2 1 Prøver å skjule det lengst mulig vi og hehe,vi har enda ikke sagt noe til de eldste heller... Venter til første kontroll tenker jeg
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2009 Hvor i landet holder du til da? Vi har nesten samme alder og samme kjønn..... Jente gutt gutt jente. Hadde vært morro og holde kontakten siden vi skal ha nr 5 og samme alder. selv om vi er i forskjellige uker. Jeg begynner på uke 5 bare.
mednr5imagen Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Vi holder til i Telemark- Porgrunn.. Veldig gøy å bli kjent med andre i samme situasjon, og høre om hvordan hverdager andre har Håper på en liten gutt vi nå da, men er så hærlig med jenter og! kan jeg få spørre hva de heter?
Tildemana Skrevet 10. juni 2009 #10 Skrevet 10. juni 2009 Å så koselig! Flere med stor ungeflokk! Supert! Er dere hjemmeværende? Jeg venter nr 6 om 3 uker, alderen på mine er: jente 10 Gutt 9 Gutt nesten 6 Jente 4 jente 2 Venter en gutt:-) Holder til i Rygge, på Østlandet. Lykke til alle sammen!!
mednr5imagen Skrevet 10. juni 2009 #11 Skrevet 10. juni 2009 Hei der! Ja, jeg er hjemmeværende og nyter det til fulle Lykke til du også- du er jo snart i mål du!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #12 Skrevet 12. juni 2009 5 barn.. Venter mitt 5 barn også. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Altså mammaene Er 37 og har litt delte følelser.. Væææ.. Første dagen jeg er her inne - tok testen i går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå