Litjmora Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Bølla og jeg blir hjemme et år til, så vi utsetter bhg start til neste høst Kjennes veldig godt å endelig ha tatt en avgjørelse på det. Nå er det bare å håpe på at jeg får et eller to dagmammabarn
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Så koselig=) Og grattis med et godt valg;)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Gratulerer med å endelig ha bestemt seg;-) Litt godt å høre at det ikke bare er jeg som utsetter bhg...VI har bestemt oss for at jeg skal være hjemme med ungene til de er mellom 2.5 og 3 år=)
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 så flott da jeg og har lyst til å være hjemme med datteren min et år eller to til jeg er alenemamma da, så tenker på å ta noe utdanning over nett kansje imens..det hadde vært lurt
FruTB Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Så bra Jeg skal også være hjemme et år til. Aner igrunn ikke hvordan vi skal få det til økonomsik, blir nok et trangt år, men det får så være. Bor øverst i blokk uten heis, så dagbarn blir veldig vanskelig - ellers høres jo det ut som en super idé!
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Veldig deilig å ha bestemt seg ja! Uansett om det hadde blitt to tette her eller ikke så hadde jeg gått hjemme med minien til han var hvert fall 1,5år - økonomisk så ville det jo blitt kjempevanskelig, men det hadde gått..
Litjmora Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2009 Nå har jeg ju "bare" penger fra lånekassen i år også, så da får vi i bunn og grunn 3300kr mer å rutte med i mnd med kontantstøtten.. så vi får bare kjempe på og leve etter evne Åh, kjennes som jeg er 20kg lettere etter denne avgjørelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå