-mamma til to, venter en gutt- Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hei. Jeg er i uke 37+3 i dag. Har to barn fra før, men begge de fødslene har blitt satt i gang. Nr 1 i uke 38 og nr 2 i uke 34+5....så dette er litt nytt for meg. Har begynt å få brystspreng nå de siste dagene, pluss veldig nye "masekynner", og veldig mye vondt i underlivet. Noen som har erfart det samme? Kan det snart være noe på gang?
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har faktisk hatt brystspreng/melkespreng følelse nesten hele svangerskapet denne gangen. Dette er nytt for meg, har også melk i dem nå som kommer ut om jeg klemmer forsiktig på dem, det har jeg heller aldri hatt før etter jeg har født med de andre tre. Pussig at det er så ulikt. Kan jo godt være at det er et tegn på deg, blir jo spennende å se da :-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 kan jo være et tegn, men du er jo uansett nærme termin;-) jeg har hatt brystspreng og brukt ammeinnlegg siden 20 uker, så det er nok veldig individuelt...
-mamma til to, venter en gutt- Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 Takker for svar. Man kan jo håpe det er et tegn... Har ikke hatt dette tidligere, brystene har jo forandret seg i svangers. og blitt hardere og vondere...men nå er det akkurat som melkespreng. Jeg har også fått melk i dem (gul råmelk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå