Gå til innhold

BARE TULL! Vær din egen advokat.

Athina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen min i dag. Fikk ikke se henne men sykesøster tok blod fra meg og sa jeg kunne gå. Dette er bull tengte jeg. Jeg vil vite hva som skjer. jeg gidder ikke sitte å blø og vente og være bekymret lenger. Senn på ettermiddag reiste jeg og min mann. på legevakten i byen. Damen i luken sa de ikke tok ultralyd fordi man ikke kunne se noe. BULL!!!. Jeg har lest så mye at dette vet jeg ikke er sant. Om man har mistet før. har man rett til tidlig ultralyd. Så man må miste før man får det tilbudet?. F that!. Reiste til legevakten i åsane. Møtte DEN BESTE LEGEN I VERDEN!!!! Sjekket om han kunne bli fast legen min. Men dessverre var det fullt. Han Var så hyggelig. til og med min mann var i sjokk. Han fortalte han hadde lest sjornalen min. og spurte hvordan jeg følte meg. Og om jeg blødde og slik enda. Fikk bare sakt ja. til alt han spurte så var han på tlf til kk og bestillte Ultralyd til meg i morgen. De prøvde seg i tlf. Men han var bein hard. Hun skal ha i morgen og om ingen er der da for dere ta henne. Han var så sjapp i tlf at de rakk nesten ikke ta i mot navnet hans han var bestemt. :D :D :D Han var så hyggelig. Var så lettet at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Takket og takket. Han sa men kjære deg. Det er det vi er her for. :) Er ikke du vant til det? Nei sa jeg og min mann i munnen på hverandre lol. Har UL time i morgen tirsdag kl 13.30. :D Er SÅ lettet :D :D D:D D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...