jurgita&runa&trym Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Kjenner at jeg gleder-gruer meg,men håper alt skal gå bra!!!Blir fint å få se liten knøtt:))
jurgita&runa&trym Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Er ikke helt sikker jeg.Har hatt regelmessige mensen hele tiden men mnd før jeg ble gravid,var det forsinket i 8 dager (selv om jeg ikke vet om det har nokka betydning). Men etter mine beregninger så er jeg 8+2 i dag:)
veldig fødeklar Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg skal på ul på torsdag, er veldig spent.. lurer på om det kan være mer enn en der? Er nok mest sannsynlig at d bare er en der.,.. men har plutselig begynt å tenke på dem som to...
jurgita&runa&trym Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2009 Jippi )) da fikk vi sett en liten nurk i magen!!!Alt så fint ut,sa gyn. Store søster fikk også være med,men det er ikke mye ho skjønte siden ho fyller bare 10mnd om noen dager..hehe
jurgita&runa&trym Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2009 Heia:) jepp,den var 17,3mm ..)
lillesøsterblirstoresøster Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Heisann Bare lurer etter å ha lest at det er ganske mange som har tidlig ul, om det er noen endringer på det etter 2007? Var vel ikke på ul før i uke 16 eller noe sånn da? Er det nå vanligere å ta ul tidlig og så en senere i sv.skapet?
Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Det er fortsatt bare en obligatorisk UL under svangerskapet ( hvis ikke særskilte behov), og den er i uke 17-19.. En del velger å ta tidlig UL privat, for å se at d faktisk er noe der inne, for å se og høre et hjerte dunke, og for å forsikre seg om at en faktisk er gravid
MK73 Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 ..og for de av oss som er gravide etter prøverørsbehandling er det standard prosess å ha tidlig UL når man er rundt 7-8 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #11 Skrevet 16. juni 2009 Åååå, etter å ha lest alle kommentarene her kjenner jeg at jeg også grue-gleder meg til i morgen. Blir innvendig UL klokken 14. Kunne ønske det var NÅ! Skal bli deilig å se at ting er som det skal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå