*Bo*og*Junior* Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Fredrik eller Markus. Når storebror har et "norskskrevet" navn, synes jeg at det blir penest om lillebror også har det. Synes det er penest med Markus jeg da.
Lykkelig g~g~j Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 mm d var d vi også tenkte! er liksom greit å holde seg i samme stil, men er jammen meg ikke let.Har ikke lyst å ha to "staute" navn heller.. så blir ikke noe trym eller vegard etc...
Ladybug~N&E Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Fredrik er absolutt flottest synes jeg!!! skulle sååå ønske at broren min het det for da kunne sønnen min ha gjort det;) i tillegg er det ikke noe poppisnavn- ikke det at markus ikke er et flott navn, for det er det virkelig. men det er også veeeeeldig mange som har dette navnet. ikke at man bør ta det i betraktning da.. man veldger jo ikke navn etter hva andre heter!! men fredrik er et flott sterkt navn som aldri (for min del hvertfall) vil gå ut på dato;)
litenjente-litengutt Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Fredrik:) Begge navnene er jo veldig fine,men personlig synes jeg Håvard og Fredrik passer best. Lykke til.
Lykkelig g~g~j Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2009 hehe... litt glad nå jeg Fredrik er "mitt" og Markus/Marcus er mannen "sitt".... Syntes Håvard og Fredrik passer fint sammen og er liksom litt i samme stil på en måte! Vi får se! Så langt mener jeg d bor en Fredrik i magen... ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå