Gjest Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Har alltid likt Henrik, synes det ligger så godt i munnviken Er det veldig kjedelig/oppbrukt?
Miranda har født :-) Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Henrik er et navn som Christian, Andreas, Sindre, Simen, Fredrik, Martin, navn som er mye brukt, men som aldri går av moten:-) Navn som Noah, Lucas, Theo osv. er kanskje litt mer ''poppis-navn''. Henrik er et kjempeflott navn )
Castho Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Henrik er stødig og pent. Litt kjedelig men ikke oppbrukt.
Gjest Siklerotte Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Hm, sånn rent bortsett fra at jeg kommer på minst elleve Henrik som jeg vet om/kjenner (velbrukt navn, ja - så absolutt) er det som nevnt over et av de klassiske navnene som aldri riktig går av måten. Synes det er fint nok.
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Henrik er et flott navn! Har selv en gutt som heter det, men jeg sliter med å finne navn til lillebror i magen...
Eva_81 Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Forsåvidt et fint navn, men altfor vanlig etter min smak...
Cornelianelia Skrevet 10. juni 2009 #10 Skrevet 10. juni 2009 Henrik er kjempefint. Det er et klassisk navn som ikke går av moten på samme måte som Noah, Lucas etc kommer til å gjøre. Jeg synes ikke Henrik er oppbrukt i det hele tatt. Vet faktisk ikke om noen små barn som heter det, vet om en gutt, men han er ca 12 år.
prebs Skrevet 10. juni 2009 #11 Skrevet 10. juni 2009 Enig at Henrik er et klassisk og flott navn som ikke går av moten. Tenk Ibsen og Wergeland!
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #12 Skrevet 10. juni 2009 Har alltid vært veldig glad i navnet, og liker klangen så godt. Bare dumt det er såpass vanlig, men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå