Cupcake! Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Blitt hekta på DIB igjen jeg...bruker mangt ett ledig øyeblikk her inne. Sikkert ikke sundt i lengden...men men. Og ikke for å snakke om prøvinga. Nå er jeg blitt "hekta" på det å. Jeg som egentlig hadde innstillinga "vi dropper prevansjon så ser vi hva som skjer". Men nå tenker jeg på eggløsning, ikm (som jeg ikke helt vet når er), pp osv osv. Har bestilt gravidtester fra billigtester.no (har ikke begynt å teste enda). Og neste gang tr kommer tror jeg jammen jeg kommer til å bestille el-tester også. Dette er absolutt ikke likt meg Egentlig har vi ikke brukt prevansjon etter lillegutt ble født i september, men amming har vel gjort sitt til at jeg ikke har blitt gravid. Men jeg sier at vi er i 1 pp nå siden vi har gått aktivt inn for det. Så her sitter jeg å bruker timer på å lese innlegg om andre prøvere. Det er jo egentlig alt jeg kan gjøre siden mannen ikke kommer hjem før om 14 dager. (og sånt blir man jo ikke gravid av) Måtte det drysse masse babystøv på alle dere som prøver. Jeg syns "bli gravid" forumet er fullt av koselige og støttende damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå