lykkelig x3 <3 Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hei jenter! Har alltid hatt regelmessige sykluser på 30 dager. Denne mnd testet jeg med cb EL tester, men fikk ikke positiv test før ei uke etter forventet EL?? Mye stress denen mnd med studier/eksamen og tatt ut kobberspiral. HAr IKM i dag, men negativ test. Begynte å spotte/brun utflod på fredag,altså ei uke etter EL. Føler meg oppblåst og kvalm, ømme og stikking i brystene. Men spotter fortsatt, ikke så mye at bind er nødvendig, greier meg med truseinnlegg. Jeg bruker aldri å ha mellomblødninger, mensen kommer aldri for tidlig og blødningen starter dagen etter spotting til vanlig. Føler meg så gravid!!! tror dere at IKM har forskyvd seg ei uke, slik at jeg fortsatt kan være gravid??
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Hei! Når syklusen forskyves så er tidspunktet mellom EL og IKM det mest stabile å foholde seg til. Den skal normalt være på 12-14 dager. Når EL forskyves, forskyves også IKM-datoen. Så da vil jeg tro det er sjanse for at du kan være gravid og at IKM-datoen din er 1uke forskøvet siden EL var det denne måneden. Lykke til! : )
lykkelig x3 <3 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Ingen mens fortsatt.... løper på do hele tida for å sjekke!! UTÅLMODIG!! Tror også at det er festeblødning,stemmer jo med tidspunktet etter EL???!! Men kan en festeblødning vare i FIRE (!!) dager?? Blir smårar:)
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Uten at jeg vet det sikkert, så tror jeg det.. Lykke til! Får håpe du får svar snart da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå