Gå til innhold

Monca se her litt ;) (ang. da jeg spådde deg sist)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Husker jeg spådde at du skulle bli gravid i mai eller juni.. Noe nytt? For jeg sitter nemlig med den samme følelsen enda...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei=) Så koslig og bli tenkt på!

Jeg ble desverre ikke gravid i Mai.. Nå har jeg mensen, men utrolig nok ser det ut til at den har tenkt og gi seg etter en uke... tør ikke helt og tru på det enda da men.. Og da er jo fortsatt kjangsen reel for at jeg kan bli gravid i Juni..

Ellers om det ikke skjer er det helt greit.. Har en veldig avslappet holdning til det hele nå.. Er ferdig med studiene (imorgen=) og har jobb til høsten.. Føler til faller på plass og at om baby tar litt tid til er greit så jeg kanskje får nå permisjon osv...

alt bra med deg? Føler det nærmer seg for deg..

Skrevet

Har termin 26.august...Så jeg har 2 lange mnd igjen :/! Men håper det går fort...Håper bare han kommer litt tidligere i august , hehe... Jeg har vært innlangt på sykehuset 2 ganger til nå med nyrebekkenbetennelse, så har vært noen mnd som har vært et helvete! Denne gangen har jeg såå fødselsangst, er så redd for at noe skal gå galt med barnet og sånn, men jeg kan jo ikke tenke sånn da, men er så kjipt å gå å bekymre seg sånn til fødselen...Har jo født en gang før og, men nå gruer jeg meg sikkert mer fordi jeg vet hva jeg går til :) hehe

Skrevet

uff da.. Kjære deg det var jo ikke noe hyggelig lesning da.. Utrolig kjedelig..

Men jeg føler at han kommer kanskje en uke tidlig jeg da... Trur ikke du går over..

Om det er no trøst så føler jeg at fødselen går veldig fint, og at du "kommer over" angsten når det setter i gang!!

Jeg ser faktisk ut til og være ferdig med mensen.. Jeg trur det nesten ikke selv.. kun 1.5uke.. Så da kan jeg fint rekke graviditet i juni. Det ville jeg aldri trudd=)

varme tanker med masse positiv energi til deg...

klem

Skrevet

Tusen takk ;) Da får vi håpe at alt går bra..:)

Da håper jeg og at det skulle klaffe for deg denne måneden...Du har ventet lenge nå...Lykke til denne perioden og, også krysser jeg fingrene for deg :):)

Stor klem <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...