frokenO Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 jeg har vært på føden, har bekkenløsning så har ofte veeeldig vondt i rygg/mage og lår så jeg har vanskelig for å skille ut riene.. fikk svar om at jeg såvidt var 2 cm åpen .. å at jeg måtte komme tilbake når riene ble sterkere å mer tettere.. (talte 5 min mellom hver..) jeg er 10 dager før termin... kan dette avta eller..? har forsatt rier her hjemme men de er ikke alltid like regelmessige.. ca 7 min mellom hver... er veeeeeeeeeldig redd for at det avtar å jeg må vente mer.. noen råd folkens..? har allerede prøvd lakserolje.. (ja vett det ikke er smart før termin) men det hjalp til å få riene igang så ... dessuten er jeg moden så ikke noe fare..
Nr. 5? Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 hva er lakserolje? og hvorfor skal/ skal ikke dette brukes? har ikke hørt om dette før jeg..... du må ha lykke til med fødsel
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 lakserolje er vel en form for avføringmiddel. Nesten som å et klyster bare at det er drikkende, tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå