Gå til innhold

Hvor lenge tester dere pos på el-tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde man kun hadde høyt LH hormon en liten stund, og at det derfor var lett å "misse" el når man tester. Men jeg har fremdeles knallpositive tester. Det startet i går, merket det på slimet (sorry detaljer, men dere er vel vant til det), tok en el test da jeg kom hjem i 16 tiden, den var positiv. Strekene var like sterke. Tok en i morges som også var knallpositiv, og tok en ny strimmel nå kl 18 som viste teststrek sterkere enn kontrollstrek... Når er el da? 24-48 timer etter positiv test i går? I følge babyverden er el i dag, men jeg er litt usikker på sykluslengde nå etter at jeg fikk mensen tilbake. Har bare hatt den 3 ganger etter fødselen.

Det spiller liten rolle egentlig, men jeg ble bare litt forvirret av å ha pos test så lenge. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har positive eggløsningstester i to døgn, tror egget har slippet når testen viser negativt igjen, men er ikke helt sikker. Kos dere masse nå, så har dere gode sjanser, tvi tvi

Skrevet

Får prøve å lokke mannen med på en runde i kveld også da :)

Skrevet

Jeg har også positiv to dager. Det kjennes riktig ut at egget slipper ca et døgn etter siste dag med positiv test. Dvs at det for deg sannsynligvis slipper i morgen.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg testa positivt Torsdag kl.1700, fredag kl.17.00 og lørdag kl. 1530 var den negativ...Det er når testen er negativ at egget har sluppet...

Masse lykke til :)

Skrevet

Hm, da blir det el i morgen da. Satser på at en runde i kveld gjør susen. Men bør jeg aller helst ha en runde med sex i morgen kveld også altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...