Bumblebeee Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg trodde man kun hadde høyt LH hormon en liten stund, og at det derfor var lett å "misse" el når man tester. Men jeg har fremdeles knallpositive tester. Det startet i går, merket det på slimet (sorry detaljer, men dere er vel vant til det), tok en el test da jeg kom hjem i 16 tiden, den var positiv. Strekene var like sterke. Tok en i morges som også var knallpositiv, og tok en ny strimmel nå kl 18 som viste teststrek sterkere enn kontrollstrek... Når er el da? 24-48 timer etter positiv test i går? I følge babyverden er el i dag, men jeg er litt usikker på sykluslengde nå etter at jeg fikk mensen tilbake. Har bare hatt den 3 ganger etter fødselen. Det spiller liten rolle egentlig, men jeg ble bare litt forvirret av å ha pos test så lenge.
J -76 Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har positive eggløsningstester i to døgn, tror egget har slippet når testen viser negativt igjen, men er ikke helt sikker. Kos dere masse nå, så har dere gode sjanser, tvi tvi
Bumblebeee Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Får prøve å lokke mannen med på en runde i kveld også da
2010 Mammaen Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har også positiv to dager. Det kjennes riktig ut at egget slipper ca et døgn etter siste dag med positiv test. Dvs at det for deg sannsynligvis slipper i morgen. Lykke til :-)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Jeg testa positivt Torsdag kl.1700, fredag kl.17.00 og lørdag kl. 1530 var den negativ...Det er når testen er negativ at egget har sluppet... Masse lykke til
Bumblebeee Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2009 Hm, da blir det el i morgen da. Satser på at en runde i kveld gjør susen. Men bør jeg aller helst ha en runde med sex i morgen kveld også altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå