Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Noen av stingene mine løsnet etter at jeg ble sydd etter fødsel. Hadde en litt stor rift bakover... Jeg skal inn å operere dette om 3 mnder, da er det 1 år siden fødsel. Ble bedt om å vente så lenge fordi det KAAAN bli bedre (yea right, jeg ser ikke ut i måneskinn...) Jaja... Men iallefall. Jeg ble advart om at det KAN oppstå en kjedelig bivirking etter en slik operasjon, nemlig smerter ved samleie. Det er opp til meg om jeg vil ta en slik risk... Det er snakk om å sy igjen skjedeåpningen bedre da den er for langt bakover. Jeg er ganske så sikker på at jeg ønsker å gjøre noe med det, da det er meget ubehagelig å være så åpen. Bakre skjedevegg buler frem fordi det er for lite sydd. Lurte på om noen har gjort en lignende operasjon??? Vet jo det er heelt inviduelt, men hjelper uansett å høre om andre=)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Ja, jeg hadde en sånn operasjon når første sønn var 6 mnd gammel. De klippet opp stingene og lot det gro av seg selv. Men jeg tror ikke mine erfaringer kan hjelpe deg - for jeg har hatt smerter ved samleie lenge etterpå - men det er nok ikke oprasjonen som er grunnen til det.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Klippet opp og lot det gro av seg selv? Vel, det er ikke akkurat det de skal gjøre hos meg. Her skal det nemlig syes godt igjen i motsetning til hva som ble gjort rett etter fødselen. Men takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå