Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg skal ta ks på Ullevål om 14dager, får man klyster der? Har ikke hørt noe om det. Har heller ikke fått beskjed om å møte der dagen før, har bare fått beskjed om å ringe til sykehuset, etter kl 15 dagen før for å få tid jeg skal komme. Høres det rart ut?
hildri Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Nei dette høres ikke rart ut. Jeg var til samtale på Ullevål noen dager før. Hadde samtale med jordmor, fikk emd meg klyster hjem for å ta kvelden før. Så fikk vi samme beskjed som deg om å ringe dagen før for å høre når vi skulle komme. dette har med om du er nummer 1, 2 eller 3 i rekka. Er du 3 dje mann så kan du komme litt senere på dagen så slipper du å vente så lenge. Lykke til! hadde bare gode opplevelser med snittet.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Jeg skal ha snitt på Ullevål i august og skal inn til "par-samtale" med samboeren og alle andre som skal ha snitt innen 7-10 dager, torsdagen før snittet. Alle skal på tilbud om dette. Finner dessverre ikke linken til informajon om det.. Tror kanskje jeg ville ringt å spurt de. Har du fårr brosjyren "info til deg som skal ha planlagt KS"? Hvis ikke så les på "keisersnitt" i denne linken; (http://www.ulleval.no/modules/module_123/proxy.asp?iInfoId=4791&iCategoryId=575&iDisplayType=2) Ang klyster står det; "Hygiene og tarmtømming: • Fjern neglelakk, sminke og smykker hjemme. Dette vanskeliggjør observasjon av pust og blodsirkulasjon under operasjonen. Før operasjonen bør tarmen være tømt. Kjøp et klyx på apoteket, som du setter om kvelden hjemme. Bruksanvisning følger klyxet. Er det vanskelig får du hjelp til dette på fødeavdelingen. Dusj og vask håret etterpå. På fødeavdelingen må du igjen dusje og vaske håret med en spesiell såpe som skal redusere antall bakterier på huden og i håret. Såpen får du hos oss." Jeg har og fått beskjed om å ringe ettermiddagen før ang oppmøteklokkeslett... Masse masse lykke til!! C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå