mamman til Karoline Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hallo! Jeg har IKM uke 25 (16 juni) antatt befrukting er 1 juni og inatt fikk jeg en bitteliten blødning, så fant ut at dette antagelig var festeblødning... Men da lurer jeg på om den blødningen er et "sikkert" graviditets tegn? Er sjansen stor for at jeg er gravid nå? Har alltid hatt regelmessig syklus.. 1 pp så er så spent!!!
Dossa :) Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Hei på deg Jeg ville ikke tatt det som et sikkert graviditetstegn. Det kan være andre grunner til den blødningen, men det kan også være festeblødning For å være helt sikket på om du er gravid må du ta en test. Kanskje litt tidlig ennå.....spennende tid du går i møte da Masse lykke til c",)
mamman til Karoline Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Takk for det, klarer nesten ikke vente med å teste! Er nok litt ekstra spennende første pp også da.. Tenkte også det kunne være noe annet, men har aldri blødd utenom mens så hvorfor skulle jeg plutselig gjøre det nå tenkte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå