Venter på lite knøtt : ) Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg er nå 5-6 dager unna IKM. I går og i dag hadde jeg bittelitt brun utflod. Kan det være festeblødning? Har ikke hatt noe ubehag i tilknytning til dette..
mamman til Karoline Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Ja, det kan hende Jeg trooor jeg hadde det i går jeg også, så har lest mye om det i dag... Jeg hadde heller ingen plager/ ubehag i forbindelse med det.
LaBellaBella Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har nettopp fått positiv test og hadde en liten blødning 5 dager før IKM som jeg trodde var starten på mens men som da må ha vert en festeblødning. Rosa/brunaktig utflod. Hadde murringer i mage og korrsrygg i tilknytning
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2009 : ) Ojoj, dette blir spennende. Håper veldig at det var festeblødning i mitt tilfelle også da. Pleier jo aldri å ha sånn "spotting"/utflod før mens til vanlig og i forhold til EL passer det også. Tror jeg hadde EL lørdag eller søndag for 1 uke siden.
LaBellaBella Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Krysser fingrene for deg Bli spennende!!!!! Har faktisk hatt festebldning begge gangene eg har blitt gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå