Ranveig R Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Etter mykje om og men fekk (som tidlegare fortalt) fastlegen lille innlagt på barneklinikken i mai for å få tatt blodprøver. Det var 2 mnd ventetid på poliklinisk time og ho kunne ikkje vente så lenge. Vi var på barneklinikken i to dagar og fekk tatt masse blodprøver (grunnen til innleggelse var mistanke om cøliaki og/eller melkeallergi/laktoseintoleranse). Det skulle ta ca 2 veker å få svar. Etter to veker ringte eg opp og fekk beskjed om at dei ikkje var klare, det kunne ta inntil tre veker. Eit par dagar seinare ringte eg igjen og fekk beskjed om at dei ikkje kunne gje ut prøvesvar, at eg måtte ta det via fastlegen. Masse telefonar til legekontoret, til barneklinikken, til legekontoret igjen, legekontoret måtte ringe barneklinikken for å purre, utan å få svar osv. Mykje styr. Om sider fekk eg snakka face to face med fastlegen som sa at det ikkje var nokon grunn til at han skulle få prøvesvarene, det var jo ikkje han som rekvirerte prøvene, sjølv om det var han som fekk ho innlagt. I dag ringte eg barneklinikken igjen (i morgon er det fire veker sidan prøvane vart tatt), og fekk vite at legen som hadde jenta vår då ho var innlagt no var i permisjon, i alle fall ut sommaren (var temmelig gravid då vi var innlagt, blir sikkert vekke lenge...). Den legen som eg fekk snakke med (betydeleg seinare, og etter fleire telefonar) kunne fortelle at cøliakiprøven ikkje var klar enno, og at det ikkje var tatt nokon andre matvareallergiprøvar!!?! Eg får det ikkje til å stemme i det heile tatt, legen vi hadde då ho var innlagt snakka jo sjølv med oss om melkefri diett osv (som vi har holdt på med sidan begynnelsen av april), og det blei tatt "utvidete fødemiddelallergi/intoleranseprøvar". Det burde jo innebære noko meir enn cøliaki? Legen var for så vidt vennlig og alt det der, og skulle ringe meg når cøliakiprøven var klar enten den var positiv eller negativ, og det er jo greit. Men kva med melka då? Frustrert no, må vel plage fastlegen igjen. Hurra for helsevesenet!
3småtroll♥ Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Uff-dette var trist å høre! Jeg har sett etter innlegg fra deg for lurte på hvordan det hadde gått.... Utrolig at det kan være slik i "rike" Norge-flaut rett og slett! Jeg har vært heldigere enn dere da-selv om prøven til lillemann ikke slo ut ble han henvist rett på gastroskopi (slapp å innom barneavd. først) Det er jo vel å bra, men da jeg ringte for å høre forventet ventetid fikk jeg beskjed om tidligst i slutten av august... Er drøyt å måtte vente så lenge på det;( Men uansett alle anbefalinger så kjører vi glutenfri kost frem til 5 uker før gastro. Kan ikke ha det slik hele sommeren! Dere får ha videre lykke til- håper du oppdaterer oss når du endelig får svarene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå