Gå til innhold

Ønsker å kjøpe en Tfk Joggster Twist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koster 4000kr. Inkludert myggnetting, uvnetting, storm/regntrekk, oth inseat, fotpose og stellesekk. Alt er orginalt utenom oth inseatet da ;) Kjøpt i Tønsberg, men har mistet kvitteringen under flytting. Kan ikke skjønne hvor den har tatt veien.

Helt i orden det, men jeg betalte 8000kr for alt av utsyr i Norge. ER jo bare et halvt år gammel og jeg har jo garantien en eller annen plass. Etter som jeg har skjønt får man ikke helt ny vogn med alt det utstyret jeg selger med for 4000kr? Du mente bare vognen ikke sant?

Annonse

Du skriver at du har mista kvittering under flytting, og nå har du den en eller annen plass? Har du den eller ikke? Jeg er intressert, men bare hvis det er kvittering for utstyret trenger jeg strengt talt ikke.. Men det kan jeg jo selge igjen :-) Eller er du intressert i å selge bare vogn for 3000,- ?

Unskyld min dårlige formulering ;) Kvitteringen FINNER jeg ikke etter flytting. Men den må jo ligge en eller annen plass. Så per dags dato har jeg ikke kvittering som jeg skrev lengre opp her ;) Kan selvfølgelig selge vognen for 3000kr, er jo halv pris av ny det ;)

Jeg har en å mørk blå som muligens skal selges snart, men vet ikke om den fargen er interessant for deg? Kjøpt i Oslo høsten 2008 og har garanti/kvittering. Er nesten utelukkende brukt som sovevogn i Bhg. Av ekstra utstyr har jeg regntrekk.

Så bra, jeg kan hente i Oslo, og det er ingen hast. Send meg gjerne en PM så sender jeg mailadr, så kan du kanskje sende bilde? Er det modellen med hvit eller svart skrue foran? Kan du måle rygg, sete og fotdel hver for seg? Har kjøpt en Joggster X som jeg ikke synes var lang nok i ryggen og skal nok ha en gammel modell isteden...

Annonse

Bare å sende meg en mail om du er intressert ;) Kjøpt på barnas hus i Tønsberg ja. Har en inne i lik farge nå ser jeg. Send meg en mail om du er intressert da: [email protected]

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...