Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen :-)

Ikke sikkert dere ser denne for det er ikke akkurat så veldig mye aktivitet her inne.. Men ville gjerne komme med en tilbakemelding likevel. Dere har begge to spådd meg før. Har hatt mye kontakt med deg, Stratosen. Du spådde meg i forrige svangerskap som endte i en senabort i januar. Hadde mye riktig da. Du tippet at jeg ville bli gravid igjen i april/mai.

Har også fått gode ønsker og spådommer av deg, håperjo. Du mente graviditet rundt okt/nov, evt. rundt nyttår.

Jeg er gravid :-) Testet positivt, og har termin i begynnelsen av februar.

Håper inderlig at dette svangerskapet går bra.

Si gjerne fra om dere ser noe på meg :-)

Klem

jeg: 05.12.72

han: 23.01.67

gutt fra før: 29.05.05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

så bra at du er gravid igjen;)

nei har ikke vært her inne på lenge...måtte ha meg en pause...

føler at d går bra dette sv.skapet, stemte vel ikke helt d jeg så da...ser en gutt først på deg ja og så ser jeg jente...så tror kanskje d blir jente nå denne gangen...

masse lykke til:)

Skrevet

eller forresten du ble vel seff gravid i mai da...herlighet..jaja er ikke helt med om dagen..

lykke til uansett...

dette går nok fint...;;)

Skrevet

Hei

Ja - du har jo hatt rett om når jeg blir gravid. Spådde meg gravid i okt/nov sist, og det var jo riktig. Og nå i april/mai - og det var jo blink igjen :-) Syns du er flink jeg ! I desember da jeg fikk beskjed om at det ikke var liv i magen, da de ikke så hjerteaktivitet på UL- så mente du at neida - alt var bra.. Og det var det jo :-) Hjertet banket som bare det uka etter. Tenkte meg kanskje at du muligens ikke så at det ville ende i en SA, for jeg ble jo gravid igjen nå :-) Og da er det vel kanskje lett å blande ?

Tusen takk for at du har tatt deg tid alle gangene jeg har spurt.

Klem

Skrevet

Joda jeg husker deg og nå ble jeg glad!

Gratulerer så mye!

Huske jeg så tallenen 9 og 10 virre - på en måte, og da skal det tolkes -og det er ikke lett som regel. Men du føder jo litt etter årsskifte nå, i 2010 sannsynligvis...

Uansett: Nå må du senke skuldrene, slappe av og nyte ventetiden!

Skrevet

Hei igjen

Tusen takk :-)

Jeg var inne på en sånn svangerskapskalkulator, mensterminen blir vel 4.2 - men da jeg regnet etter eggløsning kan det muligens tilsvare 09.02.10... Kanskje det var det du så. Spennende å se om jeg evt får den terminen på UL :-) Håper bare den holder seg der inne så lenge den skal..

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...