Gå til innhold

Erfaringer med Volvat Oslo? Vær så snill å svar de som vet :D :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått time der på Onsdag for tidlig UL, vet ikke hvor langt jeg er på vei så skal prøve å finne ut det :D Men er det noen som har vært der? Er det bra? Har dere da hatt tidlig UL?

Gri/gleder meg skikkelig jeg..

Skrevet

Heisann! Jeg har erfaringer med de på andre områder, og skal dit også selv på onsdag for å ta hcg blodprøver og videre undersøkelse tidlig UL pga to sa`er. Skal antakelig ta UL fredag eller tidlig neste uke. Da er jeg 6 ++. De anbefaler etter uke 6 for å kunne se embryoet og utviklingen av det, og evt hjerteaktivitet!

Når jeg har snakket med på tlf virker de veldig dyktige, og en får hva en betaler for, det er mine erfaringer!

Tidligere vært der med andre ting og da har jeg fått profesjonell hjelp. Mine venninner som har vært der, skryter av det!

Skrevet

Jeg har vært på tidlig ul på volvat hos Knut Dalaker....

Kjempe kjempe dyktig lege som jeg kun har varme ord om:)

Skrevet

Så spennende, han skal jeg ti logså. Godt å høre at han er en dyktig lege. Trenger en som tar meg på alvor etter to sa`er!

Skrevet

Han er kjempe hyggelig og sjekker bebisen veldig grundig og forklarer og viser:)

Hvor langt er dere på vei når dere skal?

Skrevet

Jeg skal finne ut hvor langt på vei jeg er :) Er ikke sikker i heletatt :S Så håper de kan se det og at det ikke er for tidlig :)

Skrevet

Du må være kjempe spent da:D

Det hadde jeg vært hehe..Når skal du dit?

Du må oppdatere om hvordan det gikk da:)

Skrevet

Skal dit i 2 tiden på Onsdag :D Gleedeer meg masse.. Sambo synes jeg er litt tullete som skal sjeke allerede, men jeg vil jo bare vite hvor langt på vei jeg er :D Skal si i fra så fort jeg har vært der.. Blir så spennende :D Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Får du sove om natten du nå eller?:P

Hadde vært som er barn natt til julaften jeg tror jeg om jeg ikke visste hehe!Skal følge med her inne da på onsdag.Blir spennende.Du har ingen anelse om ca heller?

Jeg er 33 uker....:)Titter litt innom i ny og ne bare hehe

Skrevet

Veeel.. Ikke kjempe lett å sove nei ;p Jeg trooor jeg er ca 6 uker på vei, men er redd jeg tar feil slik at jeg ikke får se noe som helst :( Men håper på det beste :D Gleder meg sånn... Også er det så rart å tenke på :D

Men jeg skal ihvertfal si hvordan det gikk etter timen i morgen :))

Skrevet

Har vært på Volvat i dag og kan si at både jeg og mannen ble skuffet over service der :( Først måtte vi vente i 25min og etter det tok selve undersøkelse maks.5min, fikk sett hjerte bank!!! :)))),men gyn var så stresset at vi fikk ikke høre den...Så gleder oss til ordinær UL!!!

Skrevet

Ååå.. Så kjipt :( Det er ikke noe moro.. HVor langt er du på vei? Jeg håper de har pittelitt mer tid i morgen*kryssefingre*

Skrevet

Jeg skal i første omgang ta blodprøver å sjekket hcg.. Da jeg har hatt an MA og en SA tidligere. Vet ikke om jeg skal ta UL samme dag, men om jeg skal det er jeg 5+4.. Tenker at de ønsker at jeg kommer tilbake til uken når jeg er 6 +.... Spennende, har aldri vært så redd i mitt liv....er redd for at det ikke skal gå denne gangen også... Men det skal det!!!

Skrevet

Krysser fingre & tær for deg og mini ;)

Håper det går bra.. Masse varme klemmer fra oss :D

Skrevet

Ja,det håper jeg og at du er heldigere ;) Etter mine beregninger var jeg 8+3 i dag og gyn også kom frem at jeg er 8+3!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...