minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 hei:) jeg er egentlig i pausemnd så skulle ikke inn på bim før til høsten men men.... i dag har jeg vært hos legekontoret... har vært overbevist om at jeg har hatt en uvi, så tok en test på det men det gav ikke utslag. grunnen til at jeg trodde dette var fordi jeg har hatt en del stikkninger og fordi jeg går på do veldig ofte og jeg er ekstremt trøtt..... siden jeg ikke hadde så tok hun en gravid test som var negativ, men da jeg kom hjem ringte sykepleiern opp igjen og sa at jeg hadde fått utslag men dette var etter tiden var gått ut. jeg har en time der til fredag så ho sa at jeg måtte ha med meg en ny urinprøve... jeg tviler på at jeg er gravid siden jeg har hatt en kraftig mens for en uke siden.... hvis jeg hadde vært gravid nå så er jeg jo over fem uker og da ville det vel slått ut.... men jeg har alikevel disse symptomene... hva kan det være? kan man ha betennelser en annen plass som ikke slår ut på urinprøve selv om det er "nedider". xu? siden jeg har hatt blødning? huff....
Anya74 Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Hvorfor tror du at du har en abort utenfor livmoren? Du har jo ikke positiv graviditestest og du har akkurat blødd. Skjerp deg.
Lotta2010x2012 Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Det sto jo akkurat at ho hadde fått utslag, er vel lov å lure da kanskje?? Enkelte mensker er så jævlig irriterende, og tåler ikke at andre snakker og lurer på ting selv virker det som.. Skaff deg et liv!!! Hmmmm... Vet ikke hva det kan være, men hvis mensen var kraftigere enn vanlig så kan det jo ha vært en sa? Man ge opplever dette men vet ikke om det siden de får mens nesten som vanlig, ofte noen dager før/senere, og litt kraftigere enn vanlig.. Eller kanskje egget festet seg så sent at du faktisk er gravid, noen kan jo få mens som vanlig.. Blir spennende og se=)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Anya74 sånne negative forutinntatte damer som deg er det siste vi trenger på et forum som dette...
Anya74 Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Det siste verden trenger er dumme mødre. Det er mange av dere her.
Lotta2010x2012 Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 hahaha, LER!!! Tror det er mange kommende mødre her med et MYE større hjerte enn deg!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Du viser jo tydelig at du er en av dem i såfall..
sommerbaby! Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 må bare le litt jeg og, tydelig noen som har veldig lite å finne på om dagen men vi får oss ihvertfall en god latter, utrolig hvor tåpelige kommentarer som blir lagt ut her for tiden masse lykke til HI må holde oss oppdatert!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2009 hei takk for svar, jenter:) jeg har aldri fått en pos test uansett hvor lenge jeg har ventet uten å være gravid, så derfor ble jeg litt "høy" i går... men det kan jo være helt tilfeldig.... grunnen til jeg tenkte xu er fordi jeg fortsatt har mensenmurringer, stikkninger og div etter en kraftig mens... har hatt en sa for mange år siden og det var mye mer smerter enn denne gangen.... jeg vet ikke, det er jo derfor jeg spørr.... anya, hvordan kan jeg vite? jeg har ikke vært med på dette før... jeg liker ikke at det skjer noe med min kropp som jeg ikke vet hva er.... derfor spørr jeg her inne... vi får se til fredag, sikkert ingenting:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Drit i Anya, hun er nok her bare for å lage kvalme. Skjønner godt at du lurer og det kan jo nesten høres ut som en SA. Siden du blødde kraftig sist mener jeg og testen er svaaaak. De vil vel måle hcg på deg når du skal tilbake tenker jeg. Håper jo så klart at dette er et svangerskap som går bra, men det høres jo ikke heeeelt lovende ut..... Det kan jo også være exu, men det er ikke lett å si. At testen har slått ut og du har symptomer tyder i alle fall på at du enten er gravid eller nettopp har vært det... Uff, ønsker deg masse lykke til jeg! Hold oss oppdaterte Stor klem
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2009 huff, blir gal... men i dag skal jeg til legen og det blir greit... har fortsatt symptomer... har tatt to tester og begge ble det en liten svak strek på men ikke sterkere så regner med at jeg har hatt en sa.... kan tro spekulasjonene har surra i hue på meg de siste dagene.... skal bli greit å få greie på hva det kan være... kan jo være noe helt anna.... går rundt her og er gørr-kvalm... 2 dagen med kvalme om morgenen.... hmm....har hørt at for noen (vel og merke), er de gravide igjen før de får mens etter en sa... så er jo lov å håpe:) måtte bare syte litt, greit å ha dere her inne:) ha en fin dag jenter:)
Helga80 Skrevet 12. juni 2009 #13 Skrevet 12. juni 2009 Syns da slett ikke du er dum som foreslår xu! Og ANYA, du som er så erfaren burde jo vite at xu ikke er en abort? Det er en alvorlig tilstand som ALLTID skal undersøkes hvis det er mistanke om det, så det er bra du skal til legen HI. Ved xu produseres mindre hcg enn vanlig og stigningen går saktere enn ved vanlig graviditet. Man har ofte smerter og gjerne bare på den ene siden... Ellers virker det litt rart at du fortsatt skulle produsere hcg hvis det var en sa ved forrige mens. Fikk du utslag på hjemmetestene innenfor anbefalt lesetid er jo det et tegn på stigning i hcg siden den hos legen ga seint utslag. Men det kan være en ufullstendig abort, xu, eller en normal graviditet. Du får ha lykke til hos legen iallfall, og oppdatere oss når du har fått noen svar!
får baby 2010 Skrevet 13. juni 2009 #14 Skrevet 13. juni 2009 anya 74: tror ikke du blir en særlig god mor så slem og smålig som du er....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå