Gå til innhold

Er dette den perfekte vogna????????

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha en simo kombi vogn, mest pga den gode størrelsen (vet at duo bagen er større) men også fordi jeg synes denne vogna er den peneste av de peneste. MEN jeg liker understellet til BRIO bedre, dat dette ikke er fullt så gyngete.

Så da lurer jeg rett og slett på om jeg skal gå for simo overdelen med BRIO sitt understell (teleskop med offroad hjulene).. for å få det beste fra begge vognene.., siden begge har identiskt klick in system fungerer dette.

Noen med erfaringer??? eller synspunkter på dette????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140225320-er-dette-den-perfekte-vogna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kompakt-understellet, ikke vendbart. Tror ikke det står noe om gynging på nettsiden, sendte bare link så du skulle få se det :D

Jeg har standard med gyngefunksjon. Jeg har trilla litt med ei som har kompakt, og hun sier at det ikke gynger, men jeg har ikke prøvd det selv. Prøv i butikken og se om det funker for deg.

Hei. Jeg har hatt en simo kombi til barnet mitt. Lurte veldig på å gjøre det samme som deg når jeg skulle ha vogn, men prøvde det i butikken. Det anbefales ikke å ha brio sitt undersetell på simo vognen, Jeg valgte derfor simo sitt understell og det var bare en helt super vogn. Du må ikke kjøpe simo kompakt fordi det er kjempe hardt og stivt, mye verre enn brio sitt;) bare ett lite tips. lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...