Sib 78_1 MA Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hei Vi måtte avbryte svangerskapet i mars (uke 20) og jeg fikk tilbake mensen igjen 10 april. Før jeg ble gravid hadde jeg regelmessig 30 dager syklus. I mai var syklusen på 32 dager, og jeg fikk utslag på EL-tester. Denne mnd testet jeg fra dag 13 t.o.m igår (dag 27) og ingen utslag på testene. Jeg har ikke hatt symptomer på EL heller, bare litt stikkinger de 2-3 siste dagene. Har jeg ikke hatt EL eller kan jeg ha hatt EL før dag 13? Noen som har vært borti lignende? Vi har hatt samleie annenhver dag fra dag 10. Hadde satt pris på erfaringer fra dere...Det er så frustrerende å ikke vite.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Syklus og EL kan virkelig bli klusset med etter en MA. Jeg hadde ingen EL før første mens - det så sånn ut for gyn når jeg var på innvendig UL på dag 20 i syklusen, men den kom aldri. Fikk første mens - og så EL på dag 13 istedet for på dag 16 som forventet, deretter ble jeg gravid igjen. Mistet dessverre i MA for 2 gang nå for bare 1 uke siden - og har dermed ikke kommet igang med syklus ennå, men er forberedt på at det kan bli kluss med syklusen da jeg har hørt mange andre med MA som har slitt med det... Det kan jo hende at du ikke har hatt EL denne gangen - har også hørt at det kan være normalt å ikke ha EL hver eneste måned, men at det varierer. Du ble sikkert ikke noe klokere av det svaret jeg hadde. Kanskje det er noen andre som har erfaringer? Dytter isåfall denne opp litt - ønsker deg lykke, lykke til med prøvingen! Det er forferdelig å miste enten man er i uke 5, uke 8, uke 12 eller senere. Frustrasjonen blir jo ikke mindre når man har så lyst på barn og prøver og prøver, men får det ikke til... Mitt råd er å prøve å slappe av - da kan hormonene strømme fritt rundt i kroppen, de kan jo fort henge seg opp hvis man stresser eller er i ulage. Denne gangen skal jeg stresse helt ned, nyte sommeren som "ikke-gravid" og begynne prøvingen igjen til høsten. For mitt vedkommende har det vært slitsomt med 2 graviditeter på bare 6 mnd, første gang oppdaget MA i uke 12 - denne gangen oppdaget i uke 9. Kroppen må prøve å slappe av litt nå kjenner jeg... trenger litt tid for meg selv =) Ville bare si at jeg vet hvordan du har det - jeg unner ingen å miste i MA eller SA eller BO - det er kjempetøft!! Jeg håper at du har det bra og vil bare ønske deg lykke, lykke til videre =) Håper det sitter en spire hos deg snart!!! Stooor klem fra
Sib 78_1 MA Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Hei du....Lest litt om deg i BIM og er kjempe lei meg for det du måtte gå gjennom igjen. Sant det du sier, det er forferdelig å miste uansett hvilke uke man er i. Unner ingen å gå gjennom det vi har vært gjennom. Fint at du har bestemt deg for å stresse ned...sikkert veldig lurt. Jeg har også bestemt meg for å ta det med ro. Tror ikke det blir noe prøving på oss neste pp. Vi skal på ferie og bare kose oss. Tusen takk for at du svarte på innlegget mitt. Kos deg i sommer og vi høres nok igjen til høsten (kanskje på 1.trimester) Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå