pixelmamma til 2 fine gutta:) Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Har noen erfaring fra disse? Brukte coop sine til storebror, veldig fornøyd. Har nå lyst å prøve billigbleiene på Rema til lillebror. Hadde derfor vært kjekt med noen erfaringer fra dere først:)
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Hei! Naboen min har en gutt på snart 4 mnd og hun sverger til Landlord. Bare positive ting å si om dem. Tulla mi er litt mindre derfor har jeg ikke rukket å prøve de enda:)
Hufsemamma Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Brukte tøybleier til jenta var ni måneder, har siden brukt coop sine og i det siste landlord, de er supre! Dessuten er de svanemerket, et stort pluss synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har også nettopp begynt å bruke coop sine maxi. Synes de er veldig bra(litt stive, men bra oppsugningsevne), og så koster de bare 20,- for en pakke når en er medlem.. Er landlord sine også svanemerket?
<3 O&O <3 Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 synes de er helt supre!!!! Mye bedre enn både pampers og libero, synes jeg. Så koster de nesten ingenting heller:D
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Ellers et lite tips.. Når du er medlem i Coop så får du 10,- på alle bleiemerker, også pampers og libero. Det blir like billig som å ha bleiekort, og da slipper en å passe på det. :-) Synes også det er bra at det står full innholdsdeklarasjon på Coop sine. Kan lure på om pampers og libero har noe å skjule siden det ikke står hva som er i bleiene.. http://www.coop.no/ncms.aspx?id=5BE702B9-CA3C-4E15-9636-91A96F8B1072&tmid=25134&mId=25134&mEx=25134
Duddlidu Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 Har prøvd de nå til min gutt som blir 3 år i september. Han er en stor gutt på ca 17 kg, så kjøpte de største bleiene (12 til 25 kg). Synes de er for små i størrelsen, enda han egentlig har ganske mye å gå på før han tipper 25 kg. Blir litt stramt og ser litt ubehagelig ut. Ellers virker de helt okai synes jeg.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 bra oppsugingsevne , men personlig synes jeg de er litt for stive så vi gikk tilbake til pampers
Agneta Charlotte Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 Jeg liker de ikke noe særlig.. Gutten min får bleieutslett av de med en gang hvis han går bare litt for lenge med de..Hvis han har sovet f.eks.. Også synes jeg de er veldig stive.. Så vi gikk tilbake til Libero og Pampers.. Han får aldri bleieutslett av de.. Og han får bevegd seg mye bedre i de siden de ikke er stive.
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 Veldig fornøyd med landlord sine bleier som jeg har brukt på jenta vår på 6 mnd. men rart med det, hadde en pampers pakke i hus som var for stor og nå passer den og nå er vesla mer aktiv og tar tak i bena sine og det kan være fordi pampers er mykere enn landlord sine bleier.. men har activ fit nå, og når den er tom skal vi bruke babay dry pakke vi har i hus... og brette en brett bak på ryggen slik at det forhindrer lekkasje med avføring som jeg synes det har lett for at det blir med baby dry ifht activ fit... Deretter prøve landlord igjen den røde pakkingen( var veldig fornøyd med den grønne som var til 7 kg (tror jeg) men byttet før selvom hun ikke hadde blitt 7 kg da de var smale i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå